Fotoskrulla Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Bigtonhytta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hei Helene Likvel et fin miljø bilde, trenger ikke altid at være " super " bilde Som mitt bilde fra søndagen av en ny brygge i Andenes M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Hei Helene Likvel et fin miljø bilde, trenger ikke altid at være " super " bilde Som mitt bilde fra søndagen av en ny brygge i Andenes M v h Leif Takk skal du ha Leifer'n Kanskje jeg skal bla litt i arkivet og finne noe flottere til i morgen? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Riktig flott naturbilde, med god balansert vinkling, etter min mening 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Superflott med speilinga i vannet der, synes jeg! Ser ut til å være en trivelig plass å være på. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Riktig flott naturbilde, med god balansert vinkling, etter min mening Takk for det Torhild! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Superflott med speilinga i vannet der, synes jeg! Ser ut til å være en trivelig plass å være på. Mvh Fredrik Ja, fint her. Jeg sitter av og til og nyter matpakka mi på verandaen forran hytta og nyter utsikten over vannet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hei Helene Likvel et fin miljø bilde, trenger ikke altid at være " super " bilde Som mitt bilde fra søndagen av en ny brygge i Andenes M v h Leif Takk skal du ha Leifer'n Kanskje jeg skal bla litt i arkivet og finne noe flottere til i morgen? Ja du, i mørketia finnes " lyse " bilde i arkivet Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Fint utsnitt og komp. Skal jeg min vane tro pirke litt så måtte det være å lyse opp den litt mørke "tarmen" bak der selektivt for å få ut litt mer detaljer. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Du kan få mye ut av et lommekamera også. Et flott høstlig bilde Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Her er et flott bilde igjen med fine farger og flott motiv. Jeg ser at bildestørrelse er bare 1881/918 kanskje litt for lite format for å forstørre bilde, men regne meg du har forminska originale? ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg