Leif Olsson Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Søndag 13 november Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Fint panoramabilde Leif. Ennå er det litt lys før mørketida setter inn for fullt? Gruer du deg til mørketida? Det blir vel en vane kanskje? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Fint panoramabilde Leif. Ennå er det litt lys før mørketida setter inn for fullt? Gruer du deg til mørketida? Det blir vel en vane kanskje? Hei Du Takk før hyggelig kommentar Må sie at jeg gruer meg lit, savner sola på vinteren men sedan er det snart januar og sola tilbake den 16, med soldag på skolen og då kommer fotolyset raskt tilbake M v h Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Jeg er veldig glad i panoramabilder og dette var jo veldig bra. Og jeg savner sola jeg også. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Jeg er veldig glad i panoramabilder og dette var jo veldig bra. Og jeg savner sola jeg også. Mvh Fredrik Hei Fredrik Takk før hyggelig kommentar ? Ja uten sola så korta og mørke dager ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Smukt som solen lyser ned i vandet her...masser af atmosfære :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 Smukt som solen lyser ned i vandet her...masser af atmosfære :-) Takk takk Sussss før hyggelig " lys " kommentar M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg