Muggkaare Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Synd at spillet er uspillbart på PC. Takk til Valve som lar oss angre kjøp på Steam. Håper det svir, Bethesda.Har rundt 100fps på 1440p og har ingen problemer på Pc. Så problemene er nok på din pc. Nei, det er du som er heldig. 4 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Har ikke hatt noe problemer å spille det på pc så hva er galt?? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Gamer.no bør bytte navn til Consoler.no Hvorfor det? 3 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Har ikke hatt noe problemer å spille det på pc så hva er galt?? Det er noen som opplever at spillet kjører helt forferdelig. Noe av klagingen kommer som vanlig fra idioter som mener deres nye skjermkort må kjøre alle nye spill på maksimale innstillinger, hvis det ikke går er det nemlig en elendig port. For min del kjører spillet helt OK på et Titan X (Maxwell) overklokket til 1400/2000 i 1440p, med unntak av oppdrag 7 der et objekt du blir tildelt fikk meg til å falle fra 60-90 fps ned til 25-35 fps om jeg brukte det "rett" sted. Lenke til kommentar
Batman2 Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Synd at spillet er uspillbart på PC. Takk til Valve som lar oss angre kjøp på Steam. Håper det svir, Bethesda. Den er lei. Eg spelte det på PS4 og opplevde ingen problem der. Er dessverre slik at PC-versjonen sliter veldig pga dårlig optimalisering, noe utviklerne har fått veldig mye tilbakemelding på, så de jobber visstnok med en patch. Jeg spilte det på PC, ingen problemer for min del (GTX 1080) Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Litt rart vi blir overrasket hvert år når Bethesda har holdt på sånn i mange år. Eneste måten vi får til å skjerpe seg er hvis vi slutter å kjøpe spillene og godta slike bugs. Fallout 4 var akkurat samme dritten Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Anmeldelsen presiserer vell at spillet er testet på ps4 (eller er dette kommet i ettertid) så at anmeldelsen av spillet til ps4 skulle få dårligere karakter på grunn av dårlig ytelse på pc er vell ikke helt rimelig? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Anmeldelsen presiserer vell at spillet er testet på ps4 (eller er dette kommet i ettertid) så at anmeldelsen av spillet til ps4 skulle få dårligere karakter på grunn av dårlig ytelse på pc er vell ikke helt rimelig? Det var der ved publisering. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Dessverre har broketober vært brutal i år. Mulig jeg forsøker spillet når det kommer på salg. Fin anmeldelse. 1 Lenke til kommentar
Simen M Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Synd at prioritering av konsoller gir så mye problemer med ytelse på PC. Skal uten tvil prøves, men bare når idiotene i Bethesda gir Arkane Studios tid til å finpusse PC varianten. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Mine erfaringer: Jeg hadde i begynnelsen 50-60fps og var egentlig fornøyd med det. Så gjorde jeg noe dumt og gjorde noen forandringer i kontrollpanelet(under 3d-innstillinger og Dishonored2.exe) til nVidia. FPS sank som en stein ned til 15-30fps, og uansett hva slags forandringer jeg gjorde i spillet så fikk jeg ikke god flyt i spillet. Jeg reinstallerte Geforce-driveren og gjenopprettet 3D-innstillingene i kontrollpanelet, og da ble fps igjen 50-60 på "high". Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Elsker stealthspill. Driver nå med Deus Ex: Mankind Divided. Er det verdt et kjøp? Litt redd for at det blir for mye superkrefter utifra det jeg har sett. Vil gå rundt med sverd og kniver bare helst Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Elsker stealthspill. Driver nå med Deus Ex: Mankind Divided. Er det verdt et kjøp? Litt redd for at det blir for mye superkrefter utifra det jeg har sett. Vil gå rundt med sverd og kniver bare helst Uten å røpe for mye, så er det mulig å velge bort superkrefter. Det er et valg du tar i historien. Endret 15. november 2016 av RRhoads Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 15. november 2016 Forfatter Del Skrevet 15. november 2016 Elsker stealthspill. Driver nå med Deus Ex: Mankind Divided. Er det verdt et kjøp? Litt redd for at det blir for mye superkrefter utifra det jeg har sett. Vil gå rundt med sverd og kniver bare helst Som RRhoads påpeiker (og som eg nemner i teksten, for så vidt), så kan ein spela utan superkreftene. Eg er dog veldig usikker på korleis det vil fungera, fordi kreftene er så sentrale for spelopplevinga og for korleis spelet fungerer. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Hvordan er det med vanskelighetgrad? Synes det første spillet var litt i enkleste laget, det var lett å bare kverke alle på sin vei, spillet motiverte ikke så veldig til å gjøre det bra, slik som feks Hitman. Vel, for det første kan du jo stilla på vanskegraden som du sjølv ønskjer. Eg spelte på medium, og eg følte vel kanskje at vanskegraden droppa litt mot slutten, ettersom eg fekk fleire og sterkare krefter. Her òg er det utvilsamt betrakteleg enklare å berre drepa alle enn å ghosta seg gjennom det. Men er det like gøy, då? Poenget hans er jo at eneren var utrolig enkelt, selv på høyeste vanskelighetsgrad, også om man sniker seg forbi alle sammen. Merkelig at du bare har spilt det på medium, for vanskelighetsgrad burde være en selvfølgelighet å ha med i en anmeldelse. Er det for lett, så skal det selvfølgelig trekkes i karakter. Men spillanmeldere skal vel også "kose seg" gjennom spillet akkurat som en gammel tante. At spillet er et bra spill spiller (høhø) jo ingen rolle, så lenge man kan "kose seg" henslengt foran TVen med en håndkontroller. Det siste man vil er jo at spillet oppfører seg som et spill. Det er jo slemt mot kosen. For å svare på spørsmålet så har jeg lest at toeren heldigvis skal være noe vanskeligere enn eneren på høyeste vanskelighetsgrad. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Gamer.no bør bytte navn til Consoler.no Hvorfor det? Fordi de prioriterer alltid consol over pc. hadde strategi spill eksistert på consol ville gamer aldri anmeldt et pc spill ever. En av de sykeste eksemplene er at de valgte og anmelde Verdun PS4 versjonen, en ned strippa elendig port fra det originale PC spillet, Verdun er et veldig godt indi spill som fortjener oppmerksomhet. Velger Gamer.no å anmedle det spillet, nei de velger PS4 versjonen som sliter og et på alle måter et mye dårligere produkt. De gadd aldri amelde pc verjonen. Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 15. november 2016 Forfatter Del Skrevet 15. november 2016 Men spillanmeldere skal vel også "kose seg" gjennom spillet akkurat som en gammel tante. At spillet er et bra spill spiller (høhø) jo ingen rolle, så lenge man kan "kose seg" henslengt foran TVen med en håndkontroller. Det siste man vil er jo at spillet oppfører seg som et spill. Det er jo slemt mot kosen. Jøss, her var det mange stråmenn på ein gong. Eg veit ikkje heilt om eg ser noko poeng i å argumentera mot deg, i og med at eg har erfart at du sjeldan tar deg bryet med å svara. Men dette er altså heilt feil. 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 (endret) Gamer.no bør bytte navn til Consoler.no Hvorfor det? Fordi de prioriterer alltid konsoll over pc. hadde strategi spill eksistert på konsoll ville gamer aldri anmeldt et pc spill ever. En av de sykeste eksemplene er at de valgte og anmelde Verdun PS4 versjonen, en ned strippa elendig port fra det originale PC spillet, Verdun er et veldig godt indi spill som fortjener oppmerksomhet. Velger Gamer.no å anmedle det spillet, nei de velger PS4 versjonen som sliter og et på alle måter et mye dårligere produkt. De gadd aldri amelde pc verjonen. Det er da virkelig et overbevisende antall flere anmeldte spill til pc enn andre plattformer her på gamer.no, så din kommentar er latterlig. Windows (1093) Xbox 360 (517) PlayStation 2 (333) PlayStation 3 (328) Xbox (190) Endret 15. november 2016 av JoseCuervo 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Skulle gjerne sett at litt flere AAA-spill ble anmeldt på PC, men det er kun en egoistisk tanke om at det vil legges mer press på utviklere til å gi ut bedre utgaver på denne platformen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Gamer.no bør bytte navn til Consoler.no Hvorfor det? Fordi de prioriterer alltid konsoll over pc. hadde strategi spill eksistert på konsoll ville gamer aldri anmeldt et pc spill ever. En av de sykeste eksemplene er at de valgte og anmelde Verdun PS4 versjonen, en ned strippa elendig port fra det originale PC spillet, Verdun er et veldig godt indi spill som fortjener oppmerksomhet. Velger Gamer.no å anmedle det spillet, nei de velger PS4 versjonen som sliter og et på alle måter et mye dårligere produkt. De gadd aldri amelde pc verjonen. Det er da virkelig et overbevisende antall flere anmeldte spill til pc enn andre plattformer her på gamer.no, så din kommentar er latterlig. Windows (1093) Xbox 360 (517) PlayStation 2 (333) PlayStation 3 (328) Xbox (190) Ubrukelig liste. Står ikke hvor langt tilbake den går (så at de anmeldte masse pc spill før når gamer var bra, forandrer ikke at de nå i flere år favoriserer consoler. Og som sagt mange spill finnes bare på pc. Men finnes spillet også på consol tar de nesten alltid consol versjonen. Lista er også gammal. Da verken PS4 eller box 1 er med på lista. For alt vi vet stoppet de og oppdatere den lista for 6 år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå