Torhild Jansen Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Fotofobi. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Ikke alle er like glad i å bli fotografert! (...bare se påoss fotografer..) Artig bilde Torhild 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Ikke alle er like glad i å bli fotografert! (...bare se påoss fotografer..) Artig bilde Torhild Takker Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Er nok bare litt sjenert denne. Flott fuglebilde igjen, Torhild! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Er nok bare litt sjenert denne. Flott fuglebilde igjen, Torhild! Mvh Fredrik Takker Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 I neste sekund kan den jo ha snudd seg. Artig variant. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Lik meg denne. Jeg lider av det samme. Flott bilde uanset, jeg kjenner godt ? arten, har mange av denne i arkivet. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. november 2016 Forfatter Del Skrevet 15. november 2016 Lik meg denne. Jeg lider av det samme. Flott bilde uanset, jeg kjenner godt ? arten, har mange av denne i arkivet. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Ja, ikke sjelden inntar fuglene en slik positur foran fotografen omtrent som den vil si "deg driter jeg i." Men bilder blir det jo stort sett okke som. Jeg er litt inne på en liten beskjæring oppe så øvre ramme skjærer kvisten rent da det kanskje øker spenningen. Men det kan du bare scrolle opp, dekke til å finne ut sjøl om du synes det høyner bildet? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg