Mazeking Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) En del av oss gamere har faktisk både kone og barn. Da er tida ganske så knapp så mye gaming blir det ikke tid til. Koser meg fælt for tiden med BF1 men alle matcher tar jo fra 25-30 minutter. Det å spille en 3-4 runder tar da fort et par timer. Er man litt uheldig havner man også på et ganske dårlig squad slik at poengutellingen blir heller dårlig. Skulle derfor gjerne hatt tips på andre gode online skytespill med litt raskere runder der det går kjapt å komme i gang å spille. Er det noen som har noen stalltips på andre gode multiplayer shootere for travle familiefedre? Endret 14. november 2016 av Mazeking Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Titanfall 2. Runder på ca. 10 minutter. Gøy er det og. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Jeg er gift og har to barn selv. Her går det i bf1 og titanfall 2. Prøvde meg på call of duty infinite. Men hele spillet la jeg fra meg. Samme gamle mølet som før. 1 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) Småbarnsfar selv, spiller mye Overwatch. Matcher på mellom 7 og 15 minutter vanligvis. Det er jo ikke akkurat det samme som BF1, men det er fps-ish, og veldig gøy Endret 14. november 2016 av 3irik Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Takk for tips! Får ta en titt på titanfall og overwatch. Tror jeg er litt sær på hvilke settinger jeg liker eller misliker, men jeg skal forsøke å legge alle fordommer til side og ta en alvorlig kikk på disse. I PS3 tidene var det ganske mange flere demoer på US store enn på EU store. Er det noen vits i å regge seg og prøve US store i håp om at det er demo på disse spillene der? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) overwatch kjører gratishelg i hytt å gevær der man får laste ned og teste hele spillet gratis, men tviler på slike spill har noen form for demoer https://store.playstation.com/#!/en-us/all-demos-by-title/cid=STORE-MSF77008-ALLDEMOS%7Cplatform~ps4%3Agame_demo~true%7C Endret 14. november 2016 av Leffi78 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Steep (snowboard/twin tip-spill) har en ganske hopp inn/hopp ut-vinkling til multiplayer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Du kan jo prøve andre gamemodes enn Conquest/Operations i BF1 også. Det er noen andre der som går ganske fort. War Pigeons har jeg bare spilt èn gang, men da tok det ikke mer enn en 10-12-15 minutters tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå