Roar Kneppen Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Raglan Castle 118 X Manpul. D2, K2, L2, P2, Q2. U2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hei, Roar. Jeg har vanligvis utpreget sans for bildene dine, men når det gjelder disse 6 manipulasjonene, er jeg usikker på "hvor du vil hen". Jeg tror jeg ville ha foretrukket originalen, - evt. også en alternativ versjon i s/h. M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Tok en stund før jeg skjønte at det ikke var en krematorieovn, men muligens en velving med åpning. Synes i så måte best om den siste, som antyder en utsikt mot noe. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Hei, Roar. Jeg har vanligvis utpreget sans for bildene dine, men når det gjelder disse 6 manipulasjonene, er jeg usikker på "hvor du vil hen". Jeg tror jeg ville ha foretrukket originalen, - evt. også en alternativ versjon i s/h. M v h Albert. Jo, kanskje er en svarthvitversjon noe å tenke på. Rart med det - man har lett for å sitte der å lure på hva er dette framfor å rett og slett bare se på linjer, figurer, farger osv. og la det være et visuelt uttrykk. Men når det er sagt så kan jeg ikke forvente at alt jeg lager skal gå hjem hos folk. Dette er jo bare forsøk på forbedringer av noe som ble laget i 2005 og som så ofte ellers så er tiden da man holder åå¨å prøve seg fram den beste. Etterpå er det liksom ikke så interessant lenger for da er jobben gjort. Men artig å prøve det på folk likevel. Ikke en gang halvparten av alt jeg har av bilder er offentliggjort. Jeg har over 31000 ferdig redigerte liggende på disk så langt. Pbase portfolioen min nærmer seg 14000. Hvis det var om å gjøre å legge ut bare skrytebilder så ble det kanskje ikke ett i måneden en gang mens jeg nå legger ut et hver dag både her og på dotten pluss at jeg har gullmedlemskap på Fotosidan.se. For meg er dette jeg trives med å bruke tia mi på for jeg har ingen utstillinger og selger heller ikke bilder om ikke noen spør spesielt om et bilde. Så langt har jeg kun solgt ett eneste bilde. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Jeg synes det ble ganske dekorativt og fint jeg Roar. Aller best likte jeg V3 og V6. Jeg kan godt se for meg et av disse henge i stort format på en offentlig vegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg