Veritæs Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Hvor mange ganger må jeg fyller inn min CD key på nytt hver gang steam kjøres??? og ikke nok med det jeg kan ikke spille lenge fordi: "your purchase of hl platinum pack failed most likely the cd key you entered has already been registred to another user. please check your email for more detail explaination" Jeg sjekket min email. Har ikke fått noe. Og jeg kjøpte faktisk Half life Game of the Year edition da det kom ut 2-3 års siden. Et av de få gangene jeg betalte for et spill. Endret 29. november 2003 av Squy Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har samme problemet.. ;| begynner å bli litt småplagsomt.. kan hende at det hjelper å reinstalere steam Lenke til kommentar
Grums Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det hjelper å fortsatt spille CS 1.5. Av innstalerte Steam etter få dager. Likte det ikke. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 det er en fil du må slette så skal du slippe å taste inn den på nytt hele tiden. leste det på et DoD forum, men jeg husker ikke hva filen het fordi jeg ikke har det problemet. prøv og let litt Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Helt enig. Steam er og blir ELENDIG. Det problemet du snakker om har jeg også. Har ikke helt tellinga, men har vel avinstallert det og installert det på nytt, bortimot 4-5 ganger, pga. error o.l. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Dere burde ta en titt på Steam forumet, er en fix der... Men uansett, jeg har ingen problemer overhodet med Steam, funker helt fint her.. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 AHHH TAKK GUD JEG FANT FIXEN: OK go to your start menu and click on run And insert this regedit Next you will see 5 folders on the left look for hlkey_local_machine ok now you open. now choose the folder called software you will see a bunch of files look for the file named valve it should open up a folder named steam next, it will say default, installpath , rate delete the install path next, exit out of steam and re log in it will ask you for your cd key put in your cd key and than exit your steam and if that doesent work you have to keep opening and exiting until it asks you for your cd key again when it asks for your second time you have to put in your cd key twice (!WHEN I SAY TWICE PUT IN UR CD KEY TWICE IN A ROW DO NOT SPACE IT JUS TYPE IT IN TWICE and than hit ok and it should work. if you have any more questions email me at :[email protected] Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 JEG HATER STEAM!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Wrong answer! Steam og CS 1.6 er utmerket. Ingen problemer her. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 n00bs hele gjengen som ikke kan med data o_O h0h0 husff kjeder meg.... sitter på skolen... :| Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Lol.. 1.6 er bedre enn 1.5 .. Bare n00bs alle som en som tror det er kult å hate 1.5 pluss at dere ikke fikser å kjøre steam. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Steam er litt buggy, den kan ingen nekte for, men 1.6 er hurra meg bra. Steam har også blitt bedre etter vært, de prøver jo å få retta på bugs, og som de sier"steam er fortsat beta samme er 1.6" 1.5 blir ikke borte før 1.6 og steam funker 100%, så da ser vi jo at de selv ikke mener det er helt ferdig. Selv har jeg hatt små problemmer, måtte faktisk formatere en gang for å få det til, men det blir nok bedre folkens.. bare vent og heng med.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Steam suger... Spill 1.5 Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Kan dere som hater Steam vennligst si hvorfor dere hater det? Bare nysgjerrig... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg kan i hvertfall ikke si at Steam er buggy, fungerer mye bedre enn 1.5 hos meg. Kanskje dere har for dårlig maskin og internett oppkobling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå