OHJohansen Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Skal angivelig satse tungt på bil-industrien og lyd.Samsung kjøper Harman Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Får håpe de ikke kun satser på lyd i bil og at harman kardon kommer med noen surroundrecivere av det tyngreslaget igjen! 2 Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Pass på for eksploderende bra lyd i høyttalerene! 2 Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 At "Harman komplimenterer Harman perfekt" er jo kjempeålreit 1 Lenke til kommentar
Johannes Birkedal Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Nå sikrer de seg gigantmerkevarer som jeg virkelig håper forblir som de er. Dette gjør de kanskje for å sikre seg patenter o.l., så får håpe underfirmaene forblir! ☺ 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Får håpe de ikke kun satser på lyd i bil og at harman kardon kommer med noen surroundrecivere av det tyngreslaget igjen! Jeg er skeptisk til oppkjøpep og framtiden til Harman, men hvorfor ønske tunge receivere? Verden går framover. AtW 1 Lenke til kommentar
mono3 Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 For Harman Kardons del så kan det ikke bli mye værre. Jeg har eid mange HK recievere helt fra AVR25 via AVR51 og AVR5000, til nå avr171 AVR25 var så vidt jeg husker oppgitt til 3x65w og 25+25w. Dette mener jeg også var ftc watt. Oppgitt forbruk fra veggen var i overkant av 600w. AVR 171 er oppgitt til sedvanlige 7x100w, og drar litt over 200w fra stikkontakten. Ellers så har chassis gått fra å være "skuddsikkert" til å ha "dealextreme feeling" Harman international har melket ut all kred som merket en gang hadde, ved å pushe billig elektronikk og selge merkenavnet til bilprodusenter. Samme billige komponenter under gitteret, men sminket med navnet til en gammel hifikjempe. Dette kan også observeres ved å se på innmaten i avr171 forsterkeren. Selve audiodelen er enkeltsidig print med kun hullmonterte komponenter. Dette gjøres for å kunne sette bort produksjonen til ekstrem lavkostland. Frode j 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 To merker som har glansdagene bak seg slår seg sammen. Jaja, hva skal man si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg