Blome Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hei hei,Jeg trenger litt hjelp med en økonomioppgave (vennligst se vedlegg). Fasiten er ikke så utfyllende som jeg skulle ønske, for skjønner ikke hvordan man finner E (KS2/L) osv. Trodde først det bare var kontantstrømmen som er oppgitt i År 1, men det stemmer tydeligvis ikke for E (KS2/H)... Så hadde satt veldig pris på litt hjelp her Økonomi inv. & fin..pdf Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hei hei, Jeg trenger litt hjelp med en økonomioppgave (vennligst se vedlegg). Fasiten er ikke så utfyllende som jeg skulle ønske, for skjønner ikke hvordan man finner E (KS2/L) osv. Trodde først det bare var kontantstrømmen som er oppgitt i År 1, men det stemmer tydeligvis ikke for E (KS2/H)... Så hadde satt veldig pris på litt hjelp her E(KS_2/H) er et annet ord for forventet verdi av kontantstrøm i år 2 gitt at det er høy i år 1. Jeg vil anbefale deg å starte med å finne forventet kontantstrøm for de tilfellene som oppgaven lister opp. Lenke til kommentar
Blome Skrevet 15. november 2016 Forfatter Del Skrevet 15. november 2016 Så for å finne E (KS2/L) f.eks, så bruker jeg År 1 Lav og År 2 gitt markedstilstand Lav i År 2 også bare Lav? Eller må jeg ta med alle markedstilstandene for hvert år i År2? Blir helt forvirret av alle de forskjellige delene og hvordan det skal brukes. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Moderatormelding Trådtittel er endret til noe mer beskrivende, i henhold til retningslinjene punkt 2.3.Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Så for å finne E (KS2/L) f.eks, så bruker jeg År 1 Lav og År 2 gitt markedstilstand Lav i År 2 også bare Lav? Eller må jeg ta med alle markedstilstandene for hvert år i År2? Blir helt forvirret av alle de forskjellige delene og hvordan det skal brukes. Hva er forventet kontantstrøm i år 1, år 2 etc. ? Lenke til kommentar
Blome Skrevet 15. november 2016 Forfatter Del Skrevet 15. november 2016 Så for å finne E (KS2/L) f.eks, så bruker jeg År 1 Lav og År 2 gitt markedstilstand Lav i År 2 også bare Lav? Eller må jeg ta med alle markedstilstandene for hvert år i År2? Blir helt forvirret av alle de forskjellige delene og hvordan det skal brukes. Hva er forventet kontantstrøm i år 1, år 2 etc. ? Slik som År 2 gitt markedstilstand Lav i År 1, blir det ikke tre forskjellige? Lav - Lav, Lav - Normal, og Lav - Høy? Eller slår man sammen alt til en? Må man regne 48 000 * 0,4 + 24 000 * 0,2, 48 000 * 0,4 + 48 000 * 0,6 osv.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå