Twix1010 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) Hvordan skal jeg begynne på denne oppgaven? Står litt fast om hva jeg skal ha med på den osv. Den skal være på minst 3 sider. Vurder ulike regjeringsalternativer basert på en tenkt mandatfordeling etter stortingsvalget i 2017. Drøft konsekvenser regjeringsalternativene vil få for maktbalansen mellom Storting og regjering.SV 8 mandater AP 65 mandater SP 9 mandater V 10 mandater Krf 10 mandater H 38 mandater Fro 26 mandater MDG 3 mandater Endret 14. november 2016 av Twix1010 Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hvordan skal jeg begynne på denne oppgaven? Står litt fast om hva jeg skal ha med på den osv. Den skal være på minst 3 sider. Vurder ulike regjeringsalternativer basert på en tenkt mandatfordeling etter stortingsvalget i 2017. Drøft konsekvenser regjeringsalternativene vil få for maktbalansen mellom Storting og regjering.SV 8 mandater AP 65 mandater SP 9 mandater V 10 mandater Krf 10 mandater H 38 mandater Fro 26 mandater MDG 3 mandater Tenk gjennom hvilke type regjeringer som kan dannes i Norge, og hva som må til i form av mandater for å få dannet de regjeringene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå