Gå til innhold

Mobil gjennom jobben


Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på om noen kan litt ang dette tema.

Jeg jobber på en plass hvor firma betaler hele regningen min.

Jeg ønsker nå å bytte ut min tlf da bindingstiden for den jeg har nå er gått ut. Da kan jeg få en ny tlf hvor man bare fortsetter med samme summen som jeg (jobben)har betalt før.

 

Nå kommer problemet....

 

Etter at jeg ble sykemeldt så har jobben prøvd å skvise meg ut og vi er i en konflikt for øyeblikket.

Betyr det da at hvis jeg skulle måtte gå derifra etterhvert, at de har krav på denne telefonen? Det er mitt abonnent og på mitt navn, men det er de som betaler regningen(som blir sendt til meg i mitt navn).

 

Hjelp??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Lurer på om noen kan litt ang dette tema.

Jeg jobber på en plass hvor firma betaler hele regningen min.

Jeg ønsker nå å bytte ut min tlf da bindingstiden for den jeg har nå er gått ut. Da kan jeg få en ny tlf hvor man bare fortsetter med samme summen som jeg (jobben)har betalt før.

 

Nå kommer problemet....

 

Etter at jeg ble sykemeldt så har jobben prøvd å skvise meg ut og vi er i en konflikt for øyeblikket.

Betyr det da at hvis jeg skulle måtte gå derifra etterhvert, at de har krav på denne telefonen? Det er mitt abonnent og på mitt navn, men det er de som betaler regningen(som blir sendt til meg i mitt navn).

 

Hjelp??

 

 

Er dette et privat- eller bedriftsabonnment ?  

 

Hvis jobben har betalt for telefonen, og det er et bedriftsabonnement. så er telefonen i praksis deres og firmaet bestemmer selv hva de ønsker.

 

Hvis det er et privatabonnement hvor jobben betaler selve kosten for abonnementet (du betaler og får pengene igjen fra jobben tipper jeg eller du leverer faktura til dem som de betaler) så har de ikke noe med eventuelle telefoner som du måtte kjøpe og betale selv på det abonnementet.  Dersom du eventuelt slutter så sitter du igjen med telefonen, bindingstiden og faktura på abonnementet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...