OHJohansen Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 IFixit har plukket den nye konsollen fra hverandre.Slik ser PlayStation4 Pro ut inni Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 25 watts vifte? Er ikke det veldig mye? AtW 2 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Tro om det er noe å hente på og skifte termisk pasta? har hatt pro et par dager og syns den er overaskende stille. Og den 5400 disken?? må da bli gruset av eventuell SSD 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) Du merker vel PS4 støyer hvis du har det i et lite forsterker\tv skap som er mye mindre en bilde under viser. Harddisken er ikke noe å skryte over nei, men tror fleste ville dratt av seg håret hvis sony gikk for Intel® SSD 600p Series 512GB PCIe M.2 Da det er kjent selv SSD er det noen få sekunder raskere en hardisk, så PC har mere glede av SSD. Endret 14. november 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) "Pro" > 5400rpm harddisk, ingen SSD WTF? Selv en 7200rpm harddisk hadde vært en oppgradering, og de koster ikke så mye heller. Heter den PS4 "Pro" så forventer jeg at den har SSD. Hva holder Sony på med? Endret 14. november 2016 av Captain Kuijt Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hva med: SEAGATE Laptop SSHD 1TB Harddisk+SSD8GB NAND MLC, SATA 6Gb/s NCQ, 5400rpm, Solid State Hybrid, 9.5mm, 2.5" Booter opp i samme hastighet som SSD Opptil 3X raskere enn harddisk Stor lagringskapasitet SEAGATE Momentus 4TB 2.5" SATALaptop HDD, 15mm tykkelse, 5400rpm, 128MB Man må vel ha såpass for å være Pro for 4k. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 25 watts vifte? Er ikke det veldig mye? AtW Det reagerte jeg også på. Så jeg testet hårføneren (med kald luft) og den tar faktisk 270 watt. Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 "Pro" > 5400rpm harddisk, ingen SSD WTF? Selv en 7200rpm harddisk hadde vært en oppgradering, og de koster ikke så mye heller. Heter den PS4 "Pro" så forventer jeg at den har SSD. Hva holder Sony på med? Det er billig. Det er det Sony holder på med. Men ja, jeg er enig i at 7200 RPM burde vært minimum. Heldigvis har maskinen SATA 3.0-støtte. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 25 watts vifte? Er ikke det veldig mye? AtW Det reagerte jeg også på. Så jeg testet hårføneren (med kald luft) og den tar faktisk 270 watt. Det må vel være noe annet som trekker? Om man ser effekten på "Normale vifter" så er 25 Watt en ganske kraftig sak, det er mer enn en normal(?) baderomsvifte feks. AtW Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Og den 5400 disken?? må da bli gruset av eventuell SSD Jeg reagerte også på det. Hvorfor ikke en 7200? De er ikke akkurat så mye dyrere... 1 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hvor kan jeg kjøpe DDR5 minnet? Trodde vi bare var på DDR4 (forstår at det skal være GDDR5). SSD er for dyrt til konsoll, men hadde vært kult om Sony la selve OSet på noe litt raskere, som var utilgjengelig for forbrukere. Da får du raskere OS, men fortsatt billig konsoll. Har ikke så mye å si for spill. 1 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 25 watts vifte? Er ikke det veldig mye? AtW Det reagerte jeg også på. Så jeg testet hårføneren (med kald luft) og den tar faktisk 270 watt. Nå håper jeg det ikke sitter en hårføner i PS4 pro.vifter i pc er kun på 1-3 watt etter det jeg har sett. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) "Pro" > 5400rpm harddisk, ingen SSD WTF? Selv en 7200rpm harddisk hadde vært en oppgradering, og de koster ikke så mye heller. Heter den PS4 "Pro" så forventer jeg at den har SSD. Hva holder Sony på med? Det er billig. Det er det Sony holder på med. Men ja, jeg er enig i at 7200 RPM burde vært minimum. Heldigvis har maskinen SATA 3.0-støtte. Men støtter OSet SSD og TRIM-funksjonalitet? Og eventuelt andre teknologier som er nødvendig for at en SSD skal få et langt og godt liv? Endret 14. november 2016 av Ash of Titan Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hvor kan jeg kjøpe DDR5 minnet? Trodde vi bare var på DDR4 (forstår at det skal være GDDR5). Kjøp en GPU og pell av RAM'en GDDR og DDR er ikke det samme, GDDR4 hoppet vi mer eller mindre over. https://www.quora.com/What-is-the-difference-between-GDDR-and-DDR-memory Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 25 watts vifte? Er ikke det veldig mye? AtW Det reagerte jeg også på. Så jeg testet hårføneren (med kald luft) og den tar faktisk 270 watt. Det må vel være noe annet som trekker? Om man ser effekten på "Normale vifter" så er 25 Watt en ganske kraftig sak, det er mer enn en normal(?) baderomsvifte feks. AtW Aksialvifter har jo dårligere virkningsgrad. Men jeg er jo enig i at 25W later til å være ganske mye med tanke på at aksiale kabinettvifter typisk ligger mellom 1-4W. 25W er også mer enn hva en normal baderomsvifte trekker. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Radialvifter bruker jo en del mer strøm enn aksialvifter, viften i PS4 er på 12V*1.4A=16.8W. Den nye er på 12V*2.1A.=25.2W De har vel gått for en kraftigere vifte, som kan kjøre på lavere turtall. Er jo en del som har klaget på støyen fra PS4. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 25W vifte..?? Det er bortimot nok til å FLY konsollen rundt i stua... Har mine tvil... Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Dronefunksjonalitet kommer nok som en update Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 25W vifte..?? Det er bortimot nok til å FLY konsollen rundt i stua... Har mine tvil... Ei kraftigare vifte kan potensielt kjøre på lågare turtal og levere like stor luftmengde, med mindre støy. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 25W vifte..?? Det er bortimot nok til å FLY konsollen rundt i stua... Har mine tvil... Ei kraftigare vifte kan potensielt kjøre på lågare turtal og levere like stor luftmengde, med mindre støy. Større vifte ja, men en større vifte som går på lavere turtall og leverer like mye luft bruker vanligvis ikke mer effekt? AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå