Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Fuck off Mourinho og den anti-fotballen.

Idag?

Ja... Hører flere si at dette er det beste United har gjort på lenge. Der sier litt om hvor lav lista er i Manchester nå. Pisskjedelig fotball.

 

Pisskjedelig eller ikke, dere skapte INGENTING før mot slutten. Lista er ikke lav, det betyr bare at vi har bedret oss og at det vil ta tid å få alt på plass.

"Anti-fotballen" underholdt mye mer enn det Arsenal gjorde i dag. Heldige som får med dere et poeng.

Lenke til kommentar

Dere spiller en drittkamp uten sidestykke, også er det united det er noe galt med? HAHAHA

Ingen som sier at Arsenal spilte en god kamp. Poenget mitt er at det gjorde ikke United heller, men likevel er dere fornøyd. United spiller en vanvittig kjedelig fotball, så enkelt er den. Den fotballen Mourinho står for er alt jeg er i mot. Arsenal var så dårlig i dag, at hadde SAF vært der, så hadde dette endt 6-0, minst.

 

Pisskjedelig eller ikke, dere skapte INGENTING før mot slutten. Lista er ikke lav, det betyr bare at vi har bedret oss og at det vil ta tid å få alt på plass.

"Anti-fotballen" underholdt mye mer enn det Arsenal gjorde i dag. Heldige som får med dere et poeng.

Dere har ikke bedret dere. Dere har fått til mindre under Mourinho enn under Moyes... Arsenal var katastrofe idag, men gud bedre så kjedelig den United-fotballen er. United-fans må slutte å lure seg selv. Dere har spillermateriale til å vinne ligaen, men fotballen dere spiller er så anti alt av fotball, og den funker ikke. I dag møtte dere et grusomt svakt Arsenal, men klarte ikke utnytte det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen som har sagt at fotballen er i pari med den i glansdagene under Sir Alex. Vi kan ikke sammenligne oss med det lenger, sånn er det bare. Sir Alex kommer ikke tilbake.

Ja, alle vet at Mourinho ikke har vært den umiddelbare suksessen man håpte på, men igjen, har ikke noe å si hvor gode vi er sammenlignet med Moyes eller LvG. Vi kan bare se på utviklingen under Mourinho og den har i det minste vært positiv de siste kampene. Uansett hva du måtte mene om fotballen til Mourinho og den vi har spilt før så er faktum at United var det klart beste laget i dag. Hvis United var kjedelige i dag så har jeg ikke ord for Arsenal. Skapte nada.

Du må gjerne definere anti-fotball for det er et begrep jeg hører hele tiden med Mourinho selv da han satte målrekorder med RM og Chelsea. Hvis det var et lag som var anti-fotball i dag så var det Arsenal. United angrep og prøvde å vinne kampen fra start til slutt. Arsenal maktet ingenting før i sluttminuttene. Nei, vi spiller ikke sånn fancy one-touch fotball, but I don't care.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Nå må Arsenal finne formen snart...

17 kamper uten tap. Ta deg en bolle.

Ser ut som en bøtte med dritt utpå banen. Skaper nada. Så tannløst som du får det. Özil forsvinner nok engang i en stor match. Skal man gå for en 5-6 plass er det vi ser godt nok, men ikke om man har andre ambisjoner.

 

 

Jeg er ikke helt uenig. Resultatene juger voldsomt i forhold til formen vår. Vi har vært langt mer heldige enn tidligere år. det er jo strengt tatt på tide at vi skal ha litt flaks også:p

 Til tross for mange kamper uten tap så er det kun et lite antall kamper vi faktisk har spilt som vi burde spille. Det er opplagt noe som mangler. Sharpness er vel Wenger sitt typiske ord på det. Så selv på 1-0 i 84 minutt. NULL bevegelse og vilje i laget. det må 3-4 pasninger på tvers i forsvaret før noen på midtbanen gidder gjøre en jobb med å bli ledig. det er jo helt idiotisk og vanvittig frustrerende å se på.

 

alle lag vet hva de skal gjøre mot oss og det funker hver gang. vi klarer faen meg ikke penetrere et godt etablert forsvar, noe som er utrolig mtp spillerne vi har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...