Sampson Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hei! Jeg har en BSU og sparekonto hos DNB, jeg lurer litt på om noen her har gjort research på hvor det er lurt å spare nå? BSU - 3,20% ~120,000,- Sparekonto - 1,20% ~120,000,- Burde jeg flytte pengene? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Ser at DnB ligger på 59. plass på Finansportalen over hvilken bank som har best rente på sparekonto. https://www.finansportalen.no/plassere-penger/bankinnskudd/ Så hvis du skulle ha flyttet, så ville jeg valgt en av de på topp 3. 1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Jeg oppretter BSU 2.0 og flytter penger til den, samt til Komplett BANK sin høyrentekonto. Takk for svar Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) putt heller pengene i indexfond... hvis du lurer på hvorfor kan du se folkeopplysningen på nrk, de har en episode om dette. Endret 14. november 2016 av guest_anon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå