Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 – Slår ut brannmuren. Angrepet krever lite båndbredde.Advarer mot ICMP “ping-of-death” Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Note; FreeBSD/pfSense blir ikke berørt av slikt. Lenke til kommentar
Øystein Jakobsen Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Note; FreeBSD/pfSense blir ikke berørt av slikt. Hvilke rutere/brannmurer selges med freeBSD som OS? Ingen på lista her antar jeg... Et søk på nettet gir meg endel hobbyfolk som har installert freeBSD på rutere, men sålangt ingen kommersielle... Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hva med asus\netgear og hjemmeroutere med tomato eller merlin build? antar dette er bedrift routere ofte cisco. Lenke til kommentar
Claus Guttesen Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Note; FreeBSD/pfSense blir ikke berørt av slikt. Hvilke rutere/brannmurer selges med freeBSD som OS? Ingen på lista her antar jeg... Et søk på nettet gir meg endel hobbyfolk som har installert freeBSD på rutere, men sålangt ingen kommersielle... Junos fra Jupiter. https://en.wikipedia.org/wiki/Junos_OS Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Vantronix er basert på OpenBSD og PF. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Note; FreeBSD/pfSense blir ikke berørt av slikt. Hvilke rutere/brannmurer selges med freeBSD som OS? Ingen på lista her antar jeg... Et søk på nettet gir meg endel hobbyfolk som har installert freeBSD på rutere, men sålangt ingen kommersielle... https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_products_based_on_FreeBSD Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Bare jeg som tenkte IRC med en gang? Lenke til kommentar
Ola Thoresen Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Note; FreeBSD/pfSense blir ikke berørt av slikt. Hvilke rutere/brannmurer selges med freeBSD som OS? Ingen på lista her antar jeg... Et søk på nettet gir meg endel hobbyfolk som har installert freeBSD på rutere, men sålangt ingen kommersielle... Tjah. Juniper er vel en ganske stor leverandør... Nå er det ikke pfSense de bruker i SRXene sine, men det er i alle fall FreeeBSD i bånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå