heiehi123 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 hei Jeg har mistet kvitteringen min på synstesten, og ønsker meg nye briller.. Må jeg ta ny synstest? Kan det fortsatt finnes i systemet dems, eller er det slettet? Er bare i overkant av 2 mnd siden jeg tok den. Leverte lappen til biltilsynet også, kan jeg få den ut derfra? Kjipt å kjøpe ny synstest, når jeg akkurat hadde en... vet ikke om det er riktig sted å poste, men visste ikke hvor... Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Det er ikke vanskelig å ta en telefon til optikeren å høre om testen ligger i systemet dems så jeg anbefaler deg å gjøre det. Hvis du ringte dem klokka 10.23 istedenfor å spørre her så hadde du hatt svaret alerede Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Det spørs kva rutiner optikaren har. Men det er ikkje umogleg at dei har den i arkivet. Ein anna ting er vell at du treng vell ikkje å ha synstesten for å kjøpe nye briller, du husker vell kva resultatet blei? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Ring optikeren du. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 De har garantert testen i systemet. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Som flere her sier, ring og hør - men om du uansett har bestemt deg for nye briller så tilbyr vel mange brillekjeder gratis synstest ved kjøp av briller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå