Gå til innhold

Hvilken serie/film ble du sist rørt av?

rivaldo

Anbefalte innlegg

Jeg ble "rørt" sist da BOB gutta kom til konsentrasjonsleiren. Før det kan jeg ikke huske sist jeg ble rørt av en serie/film....................jo fan..............Requiem for a Dream ble jeg jo på slutten direkte dårlig....

forresten helt sjuk opplevelse inne på hovedsalen i Vika....etter filmen var det totalt stille....ingen sa 1 eneste ord før man sto ute på gata...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dogville: Jo, nøyaktig etter min smak. Perfekt på mange måter syntes jeg.

Men den dobbeltkommuniserer: det går an å reise et argument både for og imot blodhevn som problemløsningsmiddel. Er ikke sikker på hvor tilsiktet det er.

Edit: flere som liker slutten på Brazil (engleske versjonen)?

Endret av Onkel
Lenke til kommentar

Requiem for a dream er en film som handler om narkotikamissbruk. Er et ungt par og en eldre dame som alle blir avhengi. Synes den skildrer hvor ille narkotika er og hva det gjør med folk, filmen kan anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Siden det var spørsmål om det jeg så sist:

Film: The Matrix: Revolutions :)

Tv: That '70s Show S06E03 - Magic Bus

BoB er kanskje den beste serien ever, det var flere av episodene som gikk inn på meg, men den nevnte er jo den 'verste'. Jeg gleder meg til #2.

Edit: Det blir vel fort litt sipping til LOTR:ROTK, tenker jeg. :)

Endret av LarsC
Lenke til kommentar

Ingenting har iallefall rørt meg så mye som Requiem for a Dream.

På andreplass kommer kanskje 28 Days Later - om et virus som sprer seg over hele kloden, gjør mennesker om til noen helt syke zombie-lignende skapninger og de par menneskene som er igjen kjemper for å overleve. Kanskje litt dårligt plot, har en treg start, men når slutten begynner å nærme seg blir det bare sykere og sykere... Genial avslutning.

Og BoB - Band of Brothers? Pokker, har enda ikke fått sett den jo :'(

Lenke til kommentar
Jeg så A.I. igjen for noen uker siden, og den er like fin hver gang. Jeg vet at mange synes denne er dårlig, og jeg kunne seff nevnt noen mer kredible filmer, men denne filmen har en veldig rørende historie å fortelle.

Å, ja, den er nydelig. De mest rørende jeg har sett, må være Løvenes Konge, Braveheart og muligens A.I. Og Pianisten. Fortsatt mye jeg ikke har sett, som Requiem for a Dream, Band of Brothers, Schindler's Liste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...