rivaldo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg ble "rørt" sist da BOB gutta kom til konsentrasjonsleiren. Før det kan jeg ikke huske sist jeg ble rørt av en serie/film....................jo fan..............Requiem for a Dream ble jeg jo på slutten direkte dårlig.... forresten helt sjuk opplevelse inne på hovedsalen i Vika....etter filmen var det totalt stille....ingen sa 1 eneste ord før man sto ute på gata... Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Dogville. Den plager meg enda, men det er fordi jeg ikke vet hva jeg skal tro om Lars lenger. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 å? var den ikke etter din smak? fan, jeg glemte helt Festen....den traff meg og. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Tja.... slutten på The Green Mile kanskje, siste henrettelsen. Jeg husker ikke helt, der alle står og gråter. Eller... Gladiator - jeg får ståpels over hele kroppen av slutten, selv der jeg ikke har hår. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 American History X The Green Mile Bowling for Columbine Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Gladiatoren, Schindlers liste, Frihetens regn, bare noen få jeg kan nevne akkurat nå Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Den genialt bra serien Six Feet Under! Lenke til kommentar
OuO Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg ble også dårlig på slutten for requiem for a dream, ellers ble jeg rørt at american history x og shawshank redemtion. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg ble også dårlig på slutten for requiem for a dream, ellers ble jeg rørt at american history x og shawshank redemtion. requiem for a dream, åssen film er det? har ikke guddet å sett den enda Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Dogville: Jo, nøyaktig etter min smak. Perfekt på mange måter syntes jeg. Men den dobbeltkommuniserer: det går an å reise et argument både for og imot blodhevn som problemløsningsmiddel. Er ikke sikker på hvor tilsiktet det er. Edit: flere som liker slutten på Brazil (engleske versjonen)? Endret 29. november 2003 av Onkel Lenke til kommentar
kag Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Requiem For A Dream anbefaler den på det sterkeste. Men den siste filmen jeg ble rørt av var Good Will Hunting. når Damon knakk sammen på kontoret til psykologen var det følelsesladet. Lenke til kommentar
OuO Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Requiem for a dream er en film som handler om narkotikamissbruk. Er et ungt par og en eldre dame som alle blir avhengi. Synes den skildrer hvor ille narkotika er og hva det gjør med folk, filmen kan anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 den episoden med konsentrasjonsleiren i bob var ganske sterk... så var det den miniserien om rettsaken i nürenberg, der man ser ekte bilder av konsentrasjonsleiren. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Men den siste filmen jeg ble rørt av var Good Will Hunting. når Damon knakk sammen på kontoret til psykologen var det følelsesladet. Second that! Good Will Hunting er en av de beste filmene jeg har sett - du sitter med en blanding av klump i halsen og en-eller-annen-god følelse på slutten. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg så A.I. igjen for noen uker siden, og den er like fin hver gang. Jeg vet at mange synes denne er dårlig, og jeg kunne seff nevnt noen mer kredible filmer, men denne filmen har en veldig rørende historie å fortelle. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Siden det var spørsmål om det jeg så sist: Film: The Matrix: Revolutions Tv: That '70s Show S06E03 - Magic Bus BoB er kanskje den beste serien ever, det var flere av episodene som gikk inn på meg, men den nevnte er jo den 'verste'. Jeg gleder meg til #2. Edit: Det blir vel fort litt sipping til LOTR:ROTK, tenker jeg. Endret 30. november 2003 av LarsC Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Ingenting har iallefall rørt meg så mye som Requiem for a Dream. På andreplass kommer kanskje 28 Days Later - om et virus som sprer seg over hele kloden, gjør mennesker om til noen helt syke zombie-lignende skapninger og de par menneskene som er igjen kjemper for å overleve. Kanskje litt dårligt plot, har en treg start, men når slutten begynner å nærme seg blir det bare sykere og sykere... Genial avslutning. Og BoB - Band of Brothers? Pokker, har enda ikke fått sett den jo :'( Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg så A.I. igjen for noen uker siden, og den er like fin hver gang. Jeg vet at mange synes denne er dårlig, og jeg kunne seff nevnt noen mer kredible filmer, men denne filmen har en veldig rørende historie å fortelle. Å, ja, den er nydelig. De mest rørende jeg har sett, må være Løvenes Konge, Braveheart og muligens A.I. Og Pianisten. Fortsatt mye jeg ikke har sett, som Requiem for a Dream, Band of Brothers, Schindler's Liste. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ikke min type film, men likevel rørende i den siste scenen i "Pay it forward" Ellers min type film: Braveheart...."freeeeeedom" (sterkt...sterkt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå