alexwaston Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) I det siste har det dukket opp vage minner av en kassett jeg hørte mye på i barndommen. Disney hadde blant annet mange av disse. Det ble lest opp et eventyr/en historie på en kassett, og så var det med en tilhørende bok.Jeg husker ikke veldig mye, og har søkt på google selv uten hell. Den kassetten jeg leter etter handlet om en nissefamilie. Det var noe sjalusi blant alvene/barna/smånissene og det ble brukt kløpulver ved en anledning. Det var også en sang ( mulig flere ), men jeg greier ikke å huske noe av teksten.Julenissen var vel også ute på en runde med gaver.... Og det er vel egentlig alt jeg husker.Det er snakk om 90-tallet.Kan noen hjelpe? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Slappe av : latest ringtones, hot ringtones, http://bestringtones.mobi/zedge-ringtones Endret 3. desember 2016 av alexwaston Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Google: disney read along goblin Klikk bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå