Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Gatekunst... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Flott serie av urban art! Velger meg originalen der også litt av omgivelsene vises. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hei, Alec. Det er mange meninger om graffiti, og det er stor variasjon når det gjelder gatekunstneres talent. Bilde 1 viser deler av fasaden på en bygning som ser nitrist, - eller kanskje heller deprimerende ut. Utsmykningen av bygningen er foretatt av en person med et uomtvistelig talent, - en virkelig kunstner. Arbeidet med å forvandle bygningen til et gategalleri, er svært vellykket, etter min oppfatning, - de blide og og glade figurene utstråler en optimisme som evner å kamuflere den grå, slitte fasaden. Det er et uttrykk som heter "å sette farge på tilværelsen", - jeg synes at denne bildeserien illustrerer dette på en utmerket måte ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Alberts kommentar illustrerer nok godt gatekunstens gode sider, noe dine bilder er et eksempel på, men så finnes det jo eksempler på det motsatte også. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Fredrik N , Albert og Ragnar !!! Uansett grad av talent så kan de slå seg løs her og det er i alle fall langt bedre enn tagging som bare er en presentasjon av sitt mer eller mindre velllykkede bumerke/signatur . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Jeg har en hel haug jeg ikke har vist enda jeg også....kanskje jeg skal lage fotobok til deg til jul? Veldig mange flotte, faktisk riktig begavde om jeg kan si det sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Jeg har en hel haug jeg ikke har vist enda jeg også....kanskje jeg skal lage fotobok til deg til jul? Veldig mange flotte, faktisk riktig begavde om jeg kan si det sånn. Hei Helene ! Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding . Fotobok til jul ? - kanskje jeg tar utfordringen ! Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Flott presentert graffitiserie. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Flott presentert graffitiserie. Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg