Gå til innhold

Gatekunst...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Alec.

Det er mange meninger om graffiti, og det er stor variasjon når det gjelder gatekunstneres talent.

Bilde 1 viser deler av fasaden på en bygning som ser nitrist, - eller kanskje heller deprimerende ut.

Utsmykningen av bygningen er foretatt av en person med et uomtvistelig talent, - en virkelig kunstner.

Arbeidet med å forvandle bygningen til et gategalleri, er svært vellykket, etter min oppfatning, - de blide og og glade figurene utstråler en optimisme som evner å kamuflere den grå, slitte fasaden.

Det er et uttrykk som heter "å sette farge på tilværelsen", - jeg synes at denne bildeserien illustrerer dette på en utmerket måte !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Fredrik N , Albert og Ragnar !!!

Uansett grad av talent så kan de slå seg løs her og det er i alle fall langt bedre enn tagging som bare er en presentasjon av sitt mer eller mindre velllykkede bumerke/signatur .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Jeg har en hel haug jeg ikke har vist enda jeg også....kanskje jeg skal lage fotobok til deg til jul? :lol:

Veldig mange flotte, faktisk riktig begavde om jeg kan si det sånn.

Hei Helene !

Takker for hyggelig og positiv tilbakemelding .

Fotobok til jul ? - kanskje jeg tar utfordringen !

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...