Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Opel Ampera-e [Chevy Bolt] elbil med 500 km rekkevidde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lang ventetid er det på denne bilen nå?

Er vel ihvertfall seks måneder slik at hvis du bestiller nå så får du ikke før om 1 år siden den skal komme rett før sommeren men regner med at et par dukker opp på finn iløpet av sommeren.

Sendte en mail til Opel. De fleste forhandlerne får demobilene sine i mai måned.

Lenke til kommentar

En svært spennende bil som absolutt kan bli aktuell for meg når leasing avtalen på min Volvo V60 PHEV går ut.  Det eneste jeg stusser i når jeg leser gjennom spekken er at jeg ikke finner noen Adaptiv Cruice kontroll, blir det ikke mulig å få på denne? Isåfall er det nesten en dealbreaker for min del, har blitt fullstendig avhengig av det på lengre turer etter å ha hatt det ett par år... 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Ampera-e

"While the all-new 2017 Chevy Bolt's cabin is a hub of technology, its interior materials consist mostly of hard plastics. Plush surfaces are few and far between, with less padding on the armrests or seats than what you'll find in other cars, especially in this price range." Kilde

Kanskje den europeiske versjonen (Opel) har bedre materialkvalitet?

Ampera_e.jpg

E-golf (2017)

E_golf.jpg

Endret av tlwrtpmc
Lenke til kommentar

Ampera-e

"While the all-new 2017 Chevy Bolt's cabin is a hub of technology, its interior materials consist mostly of hard plastics. Plush surfaces are few and far between, with less padding on the armrests or seats than what you'll find in other cars, especially in this price range." Kilde

Kanskje den europeiske versjonen (Opel) har bedre materialkvalitet?

Ampera_e.jpg

E-golf (2017)

E_golf.jpg

Kan ikke se sammenhengen ut i fra det bildet der egentlig? Ja E-golf er penere men kan ikke si den ser ut til å være mer luksuriøs ut i fra bildene, det meste er vell plast hos begge? Men pen det er ikke opel'n :p  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...