onkel_jon Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Hvor lang ventetid er det på denne bilen nå? Er vel ihvertfall seks måneder slik at hvis du bestiller nå så får du ikke før om 1 år siden den skal komme rett før sommeren men regner med at et par dukker opp på finn iløpet av sommeren. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Hvor lang ventetid er det på denne bilen nå? Er vel ihvertfall seks måneder slik at hvis du bestiller nå så får du ikke før om 1 år siden den skal komme rett før sommeren men regner med at et par dukker opp på finn iløpet av sommeren. Sendte en mail til Opel. De fleste forhandlerne får demobilene sine i mai måned. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 En svært spennende bil som absolutt kan bli aktuell for meg når leasing avtalen på min Volvo V60 PHEV går ut. Det eneste jeg stusser i når jeg leser gjennom spekken er at jeg ikke finner noen Adaptiv Cruice kontroll, blir det ikke mulig å få på denne? Isåfall er det nesten en dealbreaker for min del, har blitt fullstendig avhengig av det på lengre turer etter å ha hatt det ett par år... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Er ikke "Cruise Control (automatisk fartsholder) med hastighetsbegrenser" det samme? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Det vil jeg anta bare er en normal cruise controll uten avstandsholder til bilen foran. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Trodde det var noe bare Tesla hadde.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Cruise controll med avstandsholder har vært ganske vanlig i mange år nå. Mercedes var vel først på banen med dette helt på starten av 2000 tallet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Har det til og med på min 14' Golf GTI. Det blir nok relativt standard etterhvert, akkurat som 1. generasjon cruisekontroll ble. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Har det ikke på min bil, men så bruker jeg aldri cruiscontroll heller da Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 https://youtu.be/fhpL5zI9JQQ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Dårlig visning av bilen, men det generelle inntrykket er at det er en "billig" bil 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2017 Det er ingen luksusbil, men jeg får et mer premiumbil-inntrykk enn Golf og Leaf. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Ser i grunnen ut som en basismodell da det er laget plass til mange brytere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 For ei nepe han journalisten er. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Det er ingen luksusbil, men jeg får et mer premiumbil-inntrykk enn Golf og Leaf. Tipper Golf er rene S-klassen sammennlighet med Ampera-e her. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Det er ingen luksusbil, men jeg får et mer premiumbil-inntrykk enn Golf og Leaf. Tipper Golf er rene S-klassen sammennlighet med Ampera-e her. Tipping er vel rette ordet ja. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Ampera-e "While the all-new 2017 Chevy Bolt's cabin is a hub of technology, its interior materials consist mostly of hard plastics. Plush surfaces are few and far between, with less padding on the armrests or seats than what you'll find in other cars, especially in this price range." Kilde Kanskje den europeiske versjonen (Opel) har bedre materialkvalitet? E-golf (2017) Endret 27. februar 2017 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Ampera-e "While the all-new 2017 Chevy Bolt's cabin is a hub of technology, its interior materials consist mostly of hard plastics. Plush surfaces are few and far between, with less padding on the armrests or seats than what you'll find in other cars, especially in this price range." Kilde Kanskje den europeiske versjonen (Opel) har bedre materialkvalitet? E-golf (2017) Kan ikke se sammenhengen ut i fra det bildet der egentlig? Ja E-golf er penere men kan ikke si den ser ut til å være mer luksuriøs ut i fra bildene, det meste er vell plast hos begge? Men pen det er ikke opel'n Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Ikke? Ser jo enkelt at Golf bedre materialkvalitet. Det fleste plastdetaljene er ikke i hardplast, som på Opel-en. Er det noe VW kan, så er det byggkvalitet (må ikke forveksles med driftssikkerhet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå