Kjellis Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har akkurat kommet hjem fra julebord på jobben blant kolleger - og er en mobil fattigere F a e n er det mulig at kolleger stjeler mobilen min fra jakkelomma i garderoben - er så irriterende, nok en ekstrautgift til jul. Arghhhhhhhhh.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Kjipt at sånt skjer. Du kan jo snakke med sjefen? Åssen mobil var det forresten? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 men en mobil kan vel spores ved bruk? snakk med purken. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ja, men de gidder som regel ikke det. Det de kan gjøre er jo å sperre IMEI. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ja, ja, sånn kan det gå når man på død og liv skal ha den med seg overalt. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg opplevde noe lignende et par år tilbake, men da var det snakk om en fattig Nokia 3310. Purken sjekket overvåknings kameraene på båten så fant de tyven. Han hadde lugar ved siden av vår. Han ble tatt og måtte faktisk i fengsel fordi han har gjort det før. Han er nå i fengsel i Danmark. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 ..jeg trodde det gikk greit å henge fra seg jakka med mobilen i lomma da dette var på jobben med bare kollegaer. Men nå har vi mange ansatte da, 150stk, men kjenner alle sammen godt faktisk. Var "bare" en Nokia 6510, men en ny mobil vil koste meg kjapt 2000,- - noe jeg ikke hadde planlagt å svi av på dette tidspunkt. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hei Slutt å ta med dere mob når dere skal ut på fest!! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hei Slutt å ta med dere mob når dere skal ut på fest!! hva er poenget med å ha en mob når man ikke skal ta den med seg ut?? når du er hjemme kan jo kontakte deg på hjemme telefonen hele greia med en MOBIL telefon er jo at man skal kune ta den med seg rundt om kring, kan heller råde folk om å ha mobilen i lomma når de er på fest Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Eller ha med en gammel mobil på fest. Så blir ikke tapet større hvis den blir stjålet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hehe, jeg ble også frastjålet mobilen - men ikke på julebord... Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Man trenger ikke å ha med seg mobil på fest,og det er ikke sikkert alle har fast tlf da Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ble frastjålet min 6610 på oslolan, kjipe greier. Men det er ikke så mye man kan gjøre med det, selv om du anmelder saken så er sjansen for å få igjen mobilen nær 0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå