AnonymDiskusjon Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hei, jeg har en form for en partner som ja, hun liker meg, vi har god sex og god kommunikasjon på hverdagsligen. Hun bor hos meg, vi sier at vi elsker hverandre, og vi deler en god del byrder. Men vi sier ikke at vi er kjærester, samboere osv. Har forstått at det er noe der hun har litt såre minner? Skjønner ikke helt hva det går ut på. Men siden vi ble kjent har hun hatt denne ene typen humør som jeg stusser veldig på. Det kan være at jeg stiller litt krevende spørsmål, som hvordan føler du de siste månedene på høyskolen har gått? Eller spørr om x-kjæreste eller lignende "vond" fortid. Men kan også være politiske temaer som handler om undertrykkelse, bruk av frykt og propaganda, lignende Og hun kan brase ut i gråt uten å prate eller si noe spesielt, hun ender med å dytte meg vekk holde seg unna meg og kommunikasjon kan du bare glemme. Og vist hun først snakker så setter hun helt i forsvars posisjon som om jeg skulle angrepet henne, definert henne eller satt henne i bås på en eller annen måte og lyger om absolutt alt, bare for å få meg vekk og unna. Fra min side blir jeg egentlig ganske såret, men begynner å bli litt vant til det og kanskje litt likegyldig, og jeg vil helst ikke bli likegyldig til saken. Men jo noen som har tips og råd, bortsett fra at jeg burde gå fra ho siden hun har traumer eller lignende. Hun er ikke den personen som er best stelt med når det kommer til familie. ^^" Anonymous poster hash: bbb12...4fd Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hvor gamle er dere? Det høres ut som om hun har store problemer ja.. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Enig med buffy her ja. Jeg tenker at enten er dere veldig unge eller så kan det være hun har store problemer som kan tappe deg om hun ikke søker hjelp til å behandle disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå