flamethower1234 Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) Hey! Tenker å kjøpe Iphone 7 på Black Friday men lurer da på hvor mye dere tror den vil koste? Stor takk på forhånd! Endret 13. november 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 (endret) Det er vel strengt tatt bare å vente til Black Friday. Ganske håpløst spørsmål. Endret 14. november 2016 av fflex Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Det er vel strengt tatt bare å vente til Black Friday. Ganske håpløst spørsmål. Skjønner Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Vil uansett påpeke at det er usannsynlig at en såpass dyr og ny telefon havner på Black Friday markedet. i det minste laget, kan den dukke opp for 1kr hos enkelte telefonoperatører, men jeg vil nok ikke tro at de går noe lavere. Uansett, er det nok bare å vente 10 dager og se Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Etter at 50-øringen forsvant finnes det ikke noe lavere enn 1 kr uansett. I noen situasjoner kan man vel oppleve å få kastet produkter etter seg. Jeg tror de da er gratis, men jeg vet ikke om dette er vanlig med iPhones på Black Friday. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Blir vel et par hundre kroner billigere. De selger ikke en toppmodell for å være grei. Og styr unna sekseren, har lest på It-avisen at modellen har fått problemer i det siste. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Apple har veiledende priser i alle sine butikker (og butikker som fører Apple), så tviler på at denne kommer på tilbud allerede nå. Etterspørselen er fortsatt enorm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå