Studenten! Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hei, Jeg har brukt Dentaworks hjemmebleking i en god periode, og det har gitt helt OK resultater. Tennene er altså betraktelig lysere enn de var før jeg begynte, men det har likevel "stanset opp" nå; de er fremdeles ikke så hvite som jeg ønsker dem, til tross for at jeg har brukt blekingen lenge. Så jeg lurer på om hva anbefaler dere? Har dere hatt gode erfaringer med tannbleking som dere ønsker å anbefale? Jeg tenker da kun på tannbleking hjemme som gjør selv. Takker for råd og tips! Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 De hjemme settene av tann bleking du får kjøpt virker ikke og er bortkastet penger. http://www.side2.no/helse/tv-2-hjelper-deg-tester-tannbleking---effekten-er-lik-null/3423267109.html Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Har selv prøvd SmileLab+ og Premium White, ingen forskjell. Kjøpte derimot noen blå pakker med strips på Ebay, til 1/20 del av prisen, som funket godt. Mulig det norske markedet har for "snille" produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå