Roar F. Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Portal Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Kreativt løst med en portal i portalen . Det eneste jeg vil pirke på er at hvis du hadde gått litt bakover så kunne du ha unngått den lyseblå stripen med himmel over taket . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Kreativt løst med en portal i portalen . Det eneste jeg vil pirke på er at hvis du hadde gått litt bakover så kunne du ha unngått den lyseblå stripen med himmel over taket . Mvh Alec Jepp det var en glipp. Alternativt kunne jeg gått lit fram og fått et større blått felt, da det i etterbehandlingen ble klart at lyset på bakken i forgrunnen også har mye blått i seg. Takk for konstruktiv kommentar. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Lærdommen blir igjen og igjen å ta flere bilder av hvert motiv, i ulike posisjoner, altså å forsøke å finne ulike måter å gjengi det motivet jeg så meg ut før jeg tok bildet. Her rygget jeg bakover for å få riktig utsnitt, men overså stripen med himmel. Har fått ned antall meningsløse knipsinger, nå må jeg prøve å få opp flere vinkler og komposisjoner på de interessante motivene! :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Enig med Alec om glipa av blå himmel. Men vet jo av egen erfaring ar det ofte er slikt som man overser i felten og banner over når man får bildet på skjerm hjemme i etterkant. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg