AnonymDiskusjon Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Vi var egt aldri sammen, men vi var veldig nære på å bli det. Men jeg tror til syvende å sist hun bare ikke følte helt det samme jeg gjorde når alt kom til alt/Vi har ikke nok tid til hverandre. Spørsmålet mitt er hvordan kommer jeg meg videre etter en forelske (crush)? Jeg er dypt forelsket og vi prater fortsatt hver eneste dag, greia er at jeg vet jeg ikke bare kan være en "venn". Det hadde jeg nokk aldri klart i etterkant. Skal jeg stoppe å prate med henne? evt hvordan? Takker for alle svar G16 Anonymous poster hash: 002af...3a7 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Å kutte eller minimere kontakten vil være lurt. Ellers går det over selv om det ikke føles slik nå. Hvor lang tid det tar varierer. Jeg brukte vel ett år sist gang. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Å kutte eller minimere kontakten vil være lurt. Ellers går det over selv om det ikke føles slik nå. Hvor lang tid det tar varierer. Jeg brukte vel ett år sist gang. Jeg prøvde før helgen, da jeg "ignorerte" henne både på skolen og sosiale medier (snapchat) begynte hun å spørre hvorfor/grave og alt det der. Hva svarer jeg til slikt? Jeg har sagt det rett ut, men hun "dodger" alle spørsmålene mine hver eneste gang Anonymous poster hash: 002af...3a7 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 er enig med over om at det er best å gå cold turkey og kutte kontakt. Spør hun mr hvorfor så vær ærlig. Da blir det lettere på sikt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Klar og direkte tale er løsningen på mye her i livet. Jeg antar at hun vet at du liker henne eller er forelsket i henne? I så fall er det ikke mer komplisert enn at du sier at det er vanskelig for deg å ha et rent vennskapelig forhold når du ønsker noe mer, så derfor er det best for deg om dere ikke har kontakt fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå