h-a Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Conwy Castle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Flotte bilder fra imponerende byggverk. Synes V2 er best, men begge er flotte! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hei, Helge. Et impoonerende byggverk, som takket være god komposisjon gir oss et innblikk i hvordan en slik festning ser ut fra innsiden. Begge bildene gir god informasjon i så måte, og jeg synes begge bildene er både interessante og spennende, - du må gjerne legge ut flere ! M v h Albert. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Hei, Helge. Et impoonerende byggverk, som takket være god komposisjon gir oss et innblikk i hvordan en slik festning ser ut fra innsiden. Begge bildene gir god informasjon i så måte, og jeg synes begge bildene er både interessante og spennende, - du må gjerne legge ut flere ! M v h Albert. Heisann, her kom to nye. De vinklene jeg liker best sjøl har samtidig mest urolig bakgrunn. Men de to siste har jo roligere omgivelser i bakgrunnen. Skulle vært artig å gått rundt i byen i middelalderen. Men man hadde risikert å havnet som fange på slottet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Dette var stilig å se du! En blir litt andektig av å gå i slike historiske ruiner. Flott flott!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg