Fotoskrulla Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Spjelkavikfjellet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Motiver finnes absolutt over alt og ofte der man minst venter det. Flott bilde, godt komponert som vanlig, men litt tamt i fargene kanskje? Mvh FredriK 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Motiver finnes absolutt over alt og ofte der man minst venter det. Flott bilde, godt komponert som vanlig, men litt tamt i fargene kanskje? Mvh FredriK Jo, litt tamt kanskje, men ganske likt virkeligheten Er ikke voldsomt med farger her nå. Takk så mye for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Fint motiv dette ... og riktig bra bilde med mye 'liv' 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Fint motiv dette ... og riktig bra bilde med mye 'liv' Takk skal du ha Torhild! Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Greit nok motiv. Artig med hesteprofilene på taket! :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Greit nok motiv. Artig med hesteprofilene på taket! :-) Artig at folk gjør noe ekstra ut av det. Likte de hestehodene Takk for kommentar Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hei, Helene. Et praktfullt bilde med meget bra komposisjon, slik at både for- og bakgrunn fanger interessen ! Forgrunnen er idyllisk med den hestehodeutsmykkede hytta ved det speilblanke vannet, og det mektige fjellmassivet som et Soria Moria i det fjerne. M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Stemningsfullt høstlandskap med en flotte og mektig fjell i bakgrunnen og en dramatisk skyet himmel som speiles i det speilblanke vannet . Det er flott med slike detaljer på hytten , selv om en må på fjelltur for å oppleve den , Det blir jo dagens bonus . P.S har du noen nærbilder av hestehodene ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Hei, Helene. Et praktfullt bilde med meget bra komposisjon, slik at både for- og bakgrunn fanger interessen ! Forgrunnen er idyllisk med den hestehodeutsmykkede hytta ved det speilblanke vannet, og det mektige fjellmassivet som et Soria Moria i det fjerne. M v h Albert. Det morsomme er at vannet er frosset til og innviterte veldig til en skøytetur,men jeg tror nok ikke det var trygt enda. Tusen takk forfine ord Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Stemningsfullt høstlandskap med en flotte og mektig fjell i bakgrunnen og en dramatisk skyet himmel som speiles i det speilblanke vannet . Det er flott med slike detaljer på hytten , selv om en må på fjelltur for å oppleve den , Det blir jo dagens bonus . P.S har du noen nærbilder av hestehodene ? Mvh Alec Hei Alec! Nei tok ikke noen nærbilder av hestene, jeg får gjøre det ved en senere anledning. Jeg håper det kan bli skiføre her til vinteren (men det er slett ikke sikkert...ikke alle år det blir snø her) Takk for finfin kommentar ! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Hus med udsigt...meget smukt sted :-) vejret var da vist med dig alligevel ... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 God komposisjon med det dekorerte huset og fjellbjørk på venstresiden mot vann og mektige fjell i bakgrunn. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Berre lækkert, damen - selv om jeg med min ekstreme sans for farger og kontraster ville dratt enda litt til i spakene. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg