Gå til innhold

Spjelkavikfjellet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Stemningsfullt høstlandskap med en flotte og mektig fjell i bakgrunnen og en dramatisk skyet himmel som speiles i det speilblanke vannet .

Det er flott med slike detaljer på hytten , selv om en må på fjelltur for å oppleve den , Det blir jo dagens bonus .

P.S har du noen nærbilder av hestehodene ?

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hei, Helene.

Et praktfullt bilde med meget bra komposisjon, slik at både for- og bakgrunn fanger interessen !

Forgrunnen er idyllisk med den hestehodeutsmykkede hytta ved det speilblanke vannet, og det mektige fjellmassivet som et Soria Moria i det fjerne.

M v h

Albert.

Det morsomme er at vannet er frosset til og innviterte veldig til en skøytetur,men jeg tror nok ikke det var trygt enda.

Tusen takk forfine ord :)

Lenke til kommentar

Stemningsfullt høstlandskap med en flotte og mektig fjell i bakgrunnen og en dramatisk skyet himmel som speiles i det speilblanke vannet .

Det er flott med slike detaljer på hytten , selv om en må på fjelltur for å oppleve den , Det blir jo dagens bonus .

P.S har du noen nærbilder av hestehodene ?

Mvh

Alec

Hei Alec! :D

Nei tok ikke noen nærbilder av hestene, jeg får gjøre det ved en senere anledning. Jeg håper det kan bli skiføre her til vinteren (men det er slett ikke sikkert...ikke alle år det blir snø her)

Takk for finfin kommentar ! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...