Surfern Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Finnes det noen telefon på markedet med to SIM-kort, som støtter at det ene abonnementet settes til Stille/Lydløs, eller kan ha egen ringeprofil? Mulig dette er standardmuligheter på alle eller de fleste telefonene med dual-SIM, foe alt jeg vet, da jeg ikke har eid det før. Lenke til kommentar
Stillesnakk Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Har to eldre dual-sim telefoner: Nokia 630, der kan lyd-/varselinnstillinger velges for hvert enkelt simkort på "pr. app"-basis.Volum, ringetone, meldingstone, varslingssenter osv. En android (italiensk "chinamobil" med 4.2.1) som jeg ikke finner ut av dette på, men det kan skyldes at jeg kun har kort i kun en av plassene og det er et datakort. Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Takk for svar. Det virker jo fornuftig om det er standardløsning å ha ulike ringeprofiler/varslingsinnstillinger. Jeg ser for meg at mange dual-SIM har ett jobbabo. og ett privatabo., og man dermed kan "mute" jobbabo. når man går hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå