Gå til innhold

Advarsel


Anbefalte innlegg

Fikk mine klamme hender på V-Rally3 her om dagen... Hadde som vanlig store forhåpninger ettersom jeg digger Rally! Fy****** for et dritt-spill!!! :angry:

 

1. Det er ikke multiplayer option (kanskje like greit)

2. En håpløst dårlig omskrivning fra XBox (tipper jeg). Var umulig for meg å spille i 1600x1200 (fikk ca 5 fps). De fleste andre spill går som varm kniv i smør... (se profil for spec's)

3.Er ingen mulighet for å velge kontroller. Har både Ratt/pedaler og pad (begge Logitech) koblet til, men ingen reaksjon på noen av de. Og tastaturet reagerte med ca 5 sek lag.

 

Folk som betaler for dette må kreve pengene tilbake fort som svint!

 

 

CMR3 er fortsatt kongen til tross for at det desverre ikke er MP der heller :cry:

Endret av Jon-d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

det overlevde ca 5min på pcen (etter installasjon)

har aldri opplevd verre styring i et bilspill, fytti H så langt bortinatta det var!! selv om jeg stilte sensitiviten til så lite som mulig så var det fortsatt et H å styre bilen.

minner meg om spill fra 98 som spilles for raskt på maskinen.

f.eks snake på full hastighet konstant

Lenke til kommentar
Jepp, man bør lese andmeldelser før man kjøper dataspill, sånn at man slipper bomkjøp :) jeg har aldri kjøpt et spill jeg ikke har likt ^^

Søkte selvsagt etter reviews først, men det var ikke lett å finne til PC. Tror faktisk jeg fant en som ikke var så veldig kritisk. Det beste er nå å sjekke ut spille før man kjøper for han i den ene testen må jo ha vært enten kjøpt og betalt eller dritings når han testa det!

 

Ekelte spill kan man jo være ganske trygge på... HL2 f.eks kommer jeg til å kjøpe "usett" :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...