Fredrik N. Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 bru Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Tror jeg velger meg V2 her. Greit landskapsbilde enern også - men altså V2 for meg. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Fine vinterbilde, og enig om v2 M v h Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Fine og severdige bilder begge to på hver sin måte. Felles for de begge er jo den flotte rimfrosten. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 La ut feil bilde først, men pyttsan, har ikke all verden å si. Takker Roar, Rolf og Leif for tilbakemeldinger!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Fine bilder begge to på hver sin måte. Rimfrosten gjorde mye for bildet, det ble veldig flott! Jeg heller også mot v2, men likte veldig godt v1 også. Skal tro hvordan det er å gå på ski i Innerdalen om vinteren? Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Fine bilder begge to på hver sin måte. Rimfrosten gjorde mye for bildet, det ble veldig flott! Jeg heller også mot v2, men likte veldig godt v1 også. Skal tro hvordan det er å gå på ski i Innerdalen om vinteren? Hei, om du kjører til Renndølsetra er det veldig fin skiløype helt til Storlidalen (via Innerdalsetra). Den er mye brukt i påsken ihvertfall og en forholdsvis lett tur. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hei, Fredrik N. Et fototeknisk meget godt bilde med eksponering som ikke fører til "utbrenthet" i de lyseste områdene og som gir gode detaljer i skyggepartiene. Bildekomposisjonen er bra når det gjelder begge bildene, synes jeg. Imponerende bra fotoarbeid ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Takk for svært hyggelig kommentar, Albert! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Frost både gir egne teksturer og framhever de som er der. Synes V1 gir mest, ved at det plasserer brua i en sammenheng, men V2 er også flott. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Takk til deg også Roar for din fine tilbakemelding! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 To flotte frostige vinterbilder , v1 et flott landsskapsbilde med den flotte gamle broen , det røde uthuset og den flotte fjelltoppen fanget i det fine lyset . V2 et fint bilde av broen med den fine svaien som av og til kan være skremmende for noen å gå over . Liker begge to ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Det var en sånn bru med svai dette. Ikke så veldig artig å gå over der med joggesko... Takk for kommentaren, Alec!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg