Gå til innhold

Xbox one eller Ps4

Stian0

Anbefalte innlegg

Nå er vel dere lei av disse trådene, men spør uansett.

Har en gammel 360 som jeg vil bytte inn!

Kona vil ha Ps4, jeg heller mer mot One.

Jeg har foreløpig ikke brydd meg spesielt om de eksklusive titlene til hver av konsollene, så det blir et fett for meg.

Det som er viktig for meg er online delen av spillene. Hvilken konsoll passer da best?

Og hvor stor er viktigheten av velge 1tb i forhold til 500gig maskinene? ONE eller One S?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Jeg har foreløpig ikke brydd meg spesielt om de eksklusive titlene til hver av konsollene, så det blir et fett for meg.

Det som er viktig for meg er online delen av spillene. Hvilken konsoll passer da best?

Og hvor stor er viktigheten av velge 1tb i forhold til 500gig maskinene? ONE eller One S?

Man ender vel alltid opp med den kona vil ha, etterfulgt av en "ja kjære"? ;)

Jeg har aldri hatt en PS4, men hvis online er viktig, så skulle jeg tro PS4 var bedre da man ikke trenger å betale for medlemskap for å kunne spille online der.

Lenke til kommentar

Man ender vel alltid opp med den kona vil ha, etterfulgt av en "ja kjære"? ;)

Jeg har aldri hatt en PS4, men hvis online er viktig, så skulle jeg tro PS4 var bedre da man ikke trenger å betale for medlemskap for å kunne spille online der.

Ehm, der tar du vel feil? En må ha PlayStation Plus for å kunne spille online på PlayStation 4. Så koster dessverre penger hos oss også. Betaler vel 395kr i året for å få spille online.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville helt klart vurdert Microsoft Xbox One S 1TB utrolig bra kjøp til 3000 kr.

Synd det ikke finnes Xbox one S elite i svart.

Sony Playstation 4 Pro koster vel 1000 kr ekstra, og støtter ikke 4k blueray.

Eneste ulempe med xbox du må bruke usb3 harddisk hvis du trenger mere plass.

På PS4 er det mulig å bytte harddisk uten å miste reklamasjonsretten.

Playsation 4 pro er vel noe større.

Playsation pro støtter vr briller og 4k spill.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Begge konsollene funker bra online så er nok smak og behag. Dersom kona ikke har noen spesielle grunner til å ønske PS4-en kan du ta henne med på GameStop og teste ut en Xbox One. Men om du kun skal ta utgangspunkt i onlinedelen så kan du like gjerne bare kjøre igang en loddtrekning spør du meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt forslag til deg.
En billig brukt PS4 nå til under 2000 på finn.
Så Xbox Scorpio om 1 år.
Dette må du forberede konen på at hun får viljen sin nå, men at det spares opp til en kommende storhet.

Hvis du kun skal kjøpe 1 konsoll i løpet av de neste 2-5 årene, og det skal være nå, ville jeg gått for PS4 Pro.
Den er mye mer spennende enn hva Xbox One S kan tilby nå, og du kan utvide PS4 med VR hvis den interessen kommer.

Xbox Scorpio vil mest sannsynlig får VR på sikt, det er det ryktene tyder på.

Min prioriterte liste på konsollen ser slik ut.

1. Xbox Scoprio (kommer kanskje om 1 år)

2. PS4 Pro.
3. Xbox One S
4. Xbox One (fra finn, til rundt 1200-1500,-)

5. PS4 Slim

6. Brukt PS4 (fra finn.no til noe under 2.000,-)

Men nå er vi så nær Black Friday at det er muligheter for noen gode kupp, så følg med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg solgte PS4 og kjøpte Xbone etter en hel rekke irrutasjonsmomenter som toppet seg med policyen til Sony på mods i Fallout 4 og Skyrim Remastered. Angrer ikke. Savner salgene Sony har i nettbutikken, da digitale spill på Xbone koster så mye mer enn de fysiske om de ikke er helt nye at poenget med å ha den butikken nærmest er borte, men det er også det eneste. Elite kontrolleren alene er grunn nok til å gå for Xbone. Har du samtidig Windows 10 PC, godt nettverk, og ofte krangel om TVen kan også remote play vinne avgjørelsen, da Sony sin er drit.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Tror jeg går for Xbox. Elkjøp har One S 1tb med fifa 17 til 2999,så går nok for denne.

Slik det er nevnt ovenfor kan det være litt lurt å se an Black Friday nå den 27. november. Skal ikke se bort fra at du får en One S til en bedre pris enn dette :) Men selvsagt om ønsker konsollen nå er det en fin sum og bare å slå til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...