Rolf Kristensen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Gråvær i Drammen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Perfekt komponert bilde, særlig med tanke på vinkel og utsnitt, og toget som passerer har du også fått med. Så må også kledelig speiling nevnes. Lurer allikevel på om du burde tatt et lite kutt på høyresiden slik at snutten av gammelt brokar blir borte. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Veldig bra bilde både komposisjonsmessig og teknisk! Flott motiv! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Ikke så ofte NSB setter farge på tilværelsen, men akkurat her gjør de jo akkurat det. Min eneste innvending her er at jeg ville tatt 6-7 mm kutt i høyrekanten. Ellers står alt som en påla. Bro og tog ganger to funker jo når vi ser bort fra mine påpekninger helt ålreit. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hei Rolf Fin gråværs komp M v h Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for hyggelige kommentarer og nyttige tips ! Kutt på høyre side er nå utført i V2 Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hei, Rolf. Flott komposisjon, meget god eksponering, skarphet og kontrast, samt fin speiling i vannet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Flott "hverdagsrealisme". Grått vær og "flatt" lys inviterer slik jeg ser det til denne type foto, og her har du lykkes godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg