Gå til innhold

Cs utstyr!


Anbefalte innlegg

hmm viss du hater cs så sykt så kan du stikke fra dette forumet "cs utstyr" er ikke verre enn d..Men dmå jo vere en grunn til at mange 1000 her i landet bruker tiden sin på det.. tenk deg litt om før du blander deg... :thumbdown:

Dette forumet er altså et rent Counter-Strike forum? Det er mange tusen som også bedriver tiden med potetskrelling, har du tenkt på det? Selv om mange gjør det, er det ikke dermed sagt at produktet er godt. Selvfølgelig blir jeg nyskjerrig over hva slags idioti jeg finner bak en tråd som omhandler "utstyr" til et utdatert spill.

Hehe jeg er enig med deg :)

Det er dette jeg kaller idioti.

 

Her prøver en å være hyggelig for å hjelpe andre med å velge riktig utstyr. Så får han slengt i trynet at CS suger.

 

Hvis han ville ha det slengt i trynet hadde han kanskje lagt et annet emne på tråden, f.eks. "Si din mening om CS!".

 

Og selvfølgelig mente han ikke hele forumet (eller?), hvis han gjorde det er han dum ja, men han snakker naturligvis om denne tråden.

 

Jada jada, god natt da... Blir oppe en stund til jeg da.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm viss du hater cs så sykt så kan du stikke fra dette forumet "cs utstyr" er ikke verre enn d..Men dmå jo vere en grunn til at mange 1000 her i landet bruker tiden sin på det.. tenk deg litt om før du blander deg... :thumbdown:

Dette forumet er altså et rent Counter-Strike forum? Det er mange tusen som også bedriver tiden med potetskrelling, har du tenkt på det? Selv om mange gjør det, er det ikke dermed sagt at produktet er godt. Selvfølgelig blir jeg nyskjerrig over hva slags idioti jeg finner bak en tråd som omhandler "utstyr" til et utdatert spill.

Hehe jeg er enig med deg :)

"ok" viss du er enig i d kan du umulig ha en iq på over frysepunktet!allså viss du ikke ser forskjellen på morsomheten i cs og "morsomheten" i potetskrelling må du få hodet ditt undersøkt :thumbdown: asså er lei av at folk whiner om at cs suger!Det vet jeg di fleste innerst inne ikke mener,,en grunn er at dere sikkert har for dårlig maskin til å spille 1.6 og sitter med 200 ping elr noe... Jaja viss dere ikke liker cs så kan dere få lov til å mene d men gidd sleng dritt om d her ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
hmm viss du hater cs så sykt så kan du stikke fra dette forumet "cs utstyr" er ikke verre enn d..Men dmå jo vere en grunn til at mange 1000 her i landet bruker tiden sin på det.. tenk deg litt om før du blander deg... :thumbdown:

Dette forumet er altså et rent Counter-Strike forum? Det er mange tusen som også bedriver tiden med potetskrelling, har du tenkt på det? Selv om mange gjør det, er det ikke dermed sagt at produktet er godt. Selvfølgelig blir jeg nyskjerrig over hva slags idioti jeg finner bak en tråd som omhandler "utstyr" til et utdatert spill.

Hehe jeg er enig med deg :)

"ok" viss du er enig i d kan du umulig ha en iq på over frysepunktet!allså viss du ikke ser forskjellen på morsomheten i cs og "morsomheten" i potetskrelling må du få hodet ditt undersøkt :thumbdown: asså er lei av at folk whiner om at cs suger!Det vet jeg di fleste innerst inne ikke mener,,en grunn er at dere sikkert har for dårlig maskin til å spille 1.6 og sitter med 200 ping elr noe... Jaja viss dere ikke liker cs så kan dere få lov til å mene d men gidd sleng dritt om d her ihvertfall! :)

Flere som skal tenke seg om før de poster kanskje?

 

"...asså er lei av at folk whiner om at cs suger!Det vet jeg di fleste innerst inne ikke mener..."

 

Folk får vel ha sin egen mening om spillet? Sant nok er det litt sånn der "Spillet er dårlig", fordi man ikke kan spille det av PC-relaterte grunner. Men det betyr ikke at de fleste har for dårlig PC til spillet.

 

Brukte selv å tenke før at spillet var dårlig, fordi folk cheatet. Men er jo ikke spillet som er dårlig da, er taperne som cheater som er dårlige.

 

Ville vel tro at de fleste syntes spillet var dårlig fordi det er ensformig, altså kun det samme om og om igjen. Praktisk sett, noen liker variasjon etter hvert som man når nyere nivå i spillet, f.eks. neste level.

 

CS er jo ikke noe typisk "nå neste level" spill, er mer "frittgående" spill, for å si det sånn.

 

Takk for meg! :roll:

Lenke til kommentar
CS = Basj

Faan likte cs før men nå ! asså blir jo gulla så sykt !!!!

spsielt på broadpark der er det en cheate klan kalt "perfect!"

CS SuUUUUUUUUUUUUUGER

Du ødlegger livet ditt på det ! :yes:

:blush:;):yes::D:roll: Asså det er Prefect i perfect! :yes: hehe Det er nok neppe en klan som cheater d toao!alle vet at toao kan vere en fryktet mann på mange pub-servere men whininga må han nok legge fra seg :D:wow::devil::dontgetit::p og en ødelegger ikke livet av cs!det er bevist at en får op mot 40 % bedre reaksjons evne og at cs ikke ødelegger noe annet enn konissen... :D

Lenke til kommentar

Er samme hvilken mus du har, er samme hvilken sens du har, er samme hvilken musematte du har, det som teller er hva du er vant med.. du trur du blir bedre av og kjøpe en ny mus? (btw Intelli 4.0 er ganske najs)

Hjelper ikke kjøpe nye ting, hold deg til 1 mus, 1 musematte, 1 sense og man blir bedre. :yes:

Lenke til kommentar
Er samme hvilken mus du har, er samme hvilken sens du har, er samme hvilken musematte du har, det som teller er hva du er vant med.. du trur du blir bedre av og kjøpe en ny mus? (btw Intelli 4.0 er ganske najs)

Hjelper ikke kjøpe nye ting, hold deg til 1 mus, 1 musematte, 1 sense og man blir bedre. :yes:

Så en gammel kulemus som fulgte med maskinene i 1996 er like bra som Intellimouse 3 og 4? Glem det, den går jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Er samme hvilken mus du har, er samme hvilken sens du har, er samme hvilken musematte du har, det som teller er hva du er vant med.. du trur du blir bedre av og kjøpe en ny mus? (btw Intelli 4.0 er ganske najs)

Hjelper ikke kjøpe nye ting, hold deg til 1 mus, 1 musematte, 1 sense og man blir bedre. :yes:

Kort oppsummert: pisspreik.

Nice oppsummering, kort og enkel, henger meg med på den. :laugh:

Lenke til kommentar
Er samme hvilken mus du har, er samme hvilken sens du har, er samme hvilken musematte du har, det som teller er hva du er vant med.. du trur du blir bedre av og kjøpe en ny mus? (btw Intelli 4.0 er ganske najs)

Hjelper ikke kjøpe nye ting, hold deg til 1 mus, 1 musematte, 1 sense og man blir bedre. :yes:

Kort oppsummert: pisspreik.

Nice oppsummering, kort og enkel, henger meg med på den. :laugh:

Helt enig..

Jeg quoter en perssom sa tidligere

 

Lav sens er som når du søker på enradio med knappen der.

(høy sens)Jo fortere du søker (skrur knappen) jo mindre vil du ha sjans for å finne noe

(lav sens)jo senere du søker jo mer sjans

 

ved å ha lav sens kan du mer nøyaktig bevege deg over pixlene.

Lenke til kommentar

:thumbs: jeg er 16 år,17 i mars... Spiller mye cs...Ikke god i norsk derfor all skrivefeilen :p menmen.. Ellers så liker jeg å krangle med andre nabbs på ulike cs forum! Gøyeste jeg vet. Men som sagt: Utstyret teller, nok en sammenligning: Kan aldri bli skikkelig god uten bra utstyr blir d samme som en god langrennslløper som går på dårlige ski.. Funk itj d nej! lav sens ownz..

kOz fra chonKeL :dribble:

Lenke til kommentar
:thumbs: jeg er 16 år,17 i mars... Spiller mye cs...Ikke god i norsk derfor all skrivefeilen :p menmen.. Ellers så liker jeg å krangle med andre nabbs på ulike cs forum! Gøyeste jeg vet. Men som sagt: Utstyret teller, nok en sammenligning: Kan aldri bli skikkelig god uten bra utstyr blir d samme som en god langrennslløper som går på dårlige ski.. Funk itj d nej! lav sens ownz..

kOz fra chonKeL :dribble:

Enig. Altså har man skills, så har man skills, men man vil alltid kunne nå et bedre nivå med bedre utstyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...