Gå til innhold

Cs utstyr!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zalo : Hvordan vet du at ElemenT har gjort det?

 

Uansett, det der er en typisk løgn, si at du har tatt den beste i noe, men for at det skal virke mer sannsynlig så legger du til masse "effekter", som at han ikke så deg osv.

 

En løgn som er så altfor oppbrukt.

En eldre demo på Schroet.com av ElemenT!

 

Det er godt mulig at han spilt mot han.

Altså hvis en dum noob kommer og sier at han har spilt mot HeatoN før, også har han i tillegg et screenshot, og du vet at han lyver. Lyver alle som i framtiden har samme beviser? Altså har alle faket et screenshot da?

 

Det der blir bare tull, vi har verken bevis for eller i mot, derfor vil jeg ikke si at det er en løgn, men heller ikke at det er et faktum.

Hvis du skjønner...

Endret av zalo
Lenke til kommentar
Så det kan ikke ha vært en hel del med fakenickers som har det litt moro da?

Nå er jeg mer på din side Loeve. Hvordan VET du at det var de? Brukte all realnick? Eller hadde du bare en følelse i magen som sa det?

Er vel ganske sjeldent alle spiller på samme server samtidig.

 

OKKOKK - Det er i slike tilfeller man SKAL ta demo og sende til de som ikke tror deg. Så kan man ut i fra demoen finne ut om det er fakenickere eller ikke, ganske enkelt hvis man kjenner litt til HeatoN og de folkene.

 

Er vel et kjent faktum at kommer det en HeatoN inn, så blir plutselig en annen til Potti, og etterhver blir en annen til fisker, osv.

Lenke til kommentar

hello, Åssen musematte burde jeg kjøpe? ircmat? Func? steelPAd evt hvem versoner av mattene? Jeg har Microsoft Optical Mouse Blue

Mouse PS/2 & USB Retail. Er det en god mus? jeg er venstre hent så jeg kan ikke ha en høyre mus. EVT: har dere noen andre muser dere kan anbefalle som jeg kan spille med? også en siste ting, jeg har 90 til 100 fps. er det som regnes som normalt? hva må jeg gjøre får å få den til å ligge stabilt på 100?

Lenke til kommentar
hello, Åssen musematte burde jeg kjøpe? ircmat? Func? steelPAd evt hvem versoner av mattene? Jeg har Microsoft Optical Mouse Blue

Mouse PS/2 & USB Retail. Er det en god mus? jeg er venstre hent så jeg kan ikke ha en høyre mus. EVT: har dere noen andre muser dere kan anbefalle som jeg kan spille med? også en siste ting, jeg har 90 til 100 fps. er det som regnes som normalt? hva må jeg gjøre får å få den til å ligge stabilt på 100?

musa di er ikke særlig bra. mx700 er en bra men dyr mus for venstrehendte. jeg anbefaler Func på grunn av ingen irriterende støy pluss at det er på den musene glir best.

Lenke til kommentar
hello, Åssen musematte burde jeg kjøpe? ircmat? Func? steelPAd evt hvem versoner av mattene? Jeg har Microsoft Optical Mouse Blue

Mouse PS/2 & USB Retail. Er det en god mus? jeg er venstre hent så jeg kan ikke ha en høyre mus. EVT: har dere noen andre muser dere kan anbefalle som jeg kan spille med? også en siste ting, jeg har 90 til 100 fps. er det som regnes som normalt? hva må jeg gjøre får å få den til å ligge stabilt på 100?

Normalt og normalt.

Ligger på 59-60.3 fps.

Lenke til kommentar
hello, Åssen musematte burde jeg kjøpe? ircmat? Func? steelPAd evt hvem versoner av mattene? Jeg har Microsoft Optical Mouse Blue

Mouse PS/2 & USB Retail. Er det en god mus? jeg er venstre hent så jeg kan ikke ha en høyre mus. EVT: har dere noen andre muser dere kan anbefalle som jeg kan spille med? også en siste ting, jeg har 90 til 100 fps. er det som regnes som normalt? hva må jeg gjøre får å få den til å ligge stabilt på 100?

musa di er ikke særlig bra. mx700 er en bra men dyr mus for venstrehendte. jeg anbefaler Func på grunn av ingen irriterende støy pluss at det er på den musene glir best.

Javel, men hvor mye koster den mx500 for venstre? ca? hvor kan jeg finne prisen på den`?

Lenke til kommentar
(slått MESED og andre topp claner)

 

 

Hva klanen din heter ? VincentYa.. Chan på Qnet ?

:roll:

han har ingen klan!!spilr sikkert bare mix :roll:

Akkurat nå driver jeg og lager clan.

Får tidligere spillere til ABC.no og legend forhåpentligvis og clanen heter ^VU^

Ikke at du har hørt om den enda.. men vi har enda ikke tapt en clanmatch.

 

Vi får se

 

Kaller meg Vincent i cs

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alsop tøymusematte - Har testa icemat, func 1030 og everglide giganta, men glatte musmatter synes jeg er et ******. Blir upresist.

Sensitivity - 2.2 i CS 5/11 i XP, no accel

Mus - MS Intellimouse Explorer 3.0

Styrer med piltastene, har +forward på mouse2 :green:

 

That's the way, uh-huh, uh-huh, I like it, uh-huh, uh-huh

Lenke til kommentar
Alsop tøymusematte - Har testa icemat, func 1030 og everglide giganta, men glatte musmatter synes jeg er et ******. Blir upresist.

Sensitivity - 2.2 i CS 5/11 i XP, no accel

Mus - MS Intellimouse Explorer 3.0

Styrer med piltastene, har +forward på mouse2  :green:

 

That's the way, uh-huh, uh-huh, I like it, uh-huh, uh-huh

fUnc sUrface 1030 er bra den, mye bedre enn tidligere jeg har testet, den glatte siden er utmerket, og presis. Uenig med deg, kort sagt.

 

Sensitivity med IntelliMouse Expl. 4

2.5 @ CS

7/11 @ XP

 

Forward : W

Strafe L : A

Strafe R : D

Backward : S

 

"That's the way, uh-huh, uh-huh, I like it, uh-huh, uh-huh"

 

Off top: Er det lov å ha bilde i signaturen da? Har ikke sett noen med det på flere århundrer, så ble litt i tvil. :)

 

EDIT:

Sensen ble utrolig mye lavere med Intelli'n enn med MX700, derfor må jeg bruke høyere sens nå enn før. :/

Endret av zalo
Lenke til kommentar
hmm viss du hater cs så sykt så kan du stikke fra dette forumet "cs utstyr" er ikke verre enn d..Men dmå jo vere en grunn til at mange 1000 her i landet bruker tiden sin på det.. tenk deg litt om før du blander deg... :thumbdown:

Dette forumet er altså et rent Counter-Strike forum? Det er mange tusen som også bedriver tiden med potetskrelling, har du tenkt på det? Selv om mange gjør det, er det ikke dermed sagt at produktet er godt. Selvfølgelig blir jeg nyskjerrig over hva slags idioti jeg finner bak en tråd som omhandler "utstyr" til et utdatert spill.

Hehe jeg er enig med deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...