Gå til innhold

Cs utstyr!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WORD

 

helt enig..

AK er våpenet vettu.. ingenting slår en ak.. ikke en gang awp

 

WORD

 

Virker som vi er to personer som tenker likt. :D

 

Jeg og liker ak best !! :yes:

hhe nice.. skal vite at jeg har vunnet masse pcw's og slikt med ak ass.. it saves my day everyday..

Only for skilled use

 

AWP ****** er jeg også.. bruker den med skillz.. storme.. digg..

 

Awp er del av gamet slik som alle andre gunnere

Lenke til kommentar
Er enig for jeg kan bli så sykt irritert på "AWM h-o-r-e-r" på public server :mad:

Men jeg har ingen ting i mot å bruke den i klan :yes: kamper og slikt...

Men sådan er jeg kjent for og whine litt og :p

bare husk.. til du forstår AWP bruket så vil du whine 2k

 

Den dagen du klarer og bruke den forstår du deg på alt.. dermed slutter og whine

Lenke til kommentar
2. Jeg har tidligere lest her at det var en kar her som sa at han spillte med 7 ellr høyere i sensitivity og samtidig eigde vennene sine,,ehahehahe skulle gjerne sett hvor gode vennene hans er. Allså sensitivityen må du velge sjøl men d sier seg sjøl at det er lettere å treffe med 1.5-2 i sensitivity.

Okei, men nå har det seg slik at noen sin windows instilling på musa er ganske lav slik at man må ha høy sens for og klare og spille.

Lenke til kommentar
Legge tastaturet i fanget?

Det hørtes ikke klokt ut.

Ehh... jo ? mye bedre da, for du får tastaturet naturlig nærme nok :D

Overdrev litt med at det ikke hørtes klokt ut, men kan ikke si at det akkurat hørtes noe bedre ut...

 

Bør stolen ha armstøtter da?

 

Tror ikke jeg kan sitte noe bedre enn jeg allerede gjør, for en akseptabel spilling.

Har stol uten armstøtter, en skrivepult som liksom går mer ut på hver side, sånn at armene får skikkelig støtte.

 

Bruker pr i dag:

4/11 @ XP.

1.9 @ CS

800x600 p.

 

Klarer bare ikke å finne en passelig sens og oppløsning.

Er dessuten ikke så lenge siden jeg slo av acceleration, da ble liksom alt ødelagt, så trenger nok tid til å trene meg opp igjen.

 

EDIT: Skrivefeil!

Endret av zalo
Lenke til kommentar
2. Jeg har tidligere lest her at det var en kar her som sa at han spillte med 7 ellr høyere i sensitivity og samtidig eigde vennene sine,,ehahehahe skulle gjerne sett hvor gode vennene hans er. Allså sensitivityen må du velge sjøl men d sier seg sjøl at det er lettere å treffe med 1.5-2 i sensitivity.

Okei, men nå har det seg slik at noen sin windows instilling på musa er ganske lav slik at man må ha høy sens for og klare og spille.

Og noen sin Windows sens er høyere, og de er vant til høyere sens.

Lenke til kommentar

det spørs jo litt. har man høy sens i windows, trenger man høyere i cs. sånn funker det her ihvertfall. :dontgetit:

 

Jeg har mousefix, og må bruke ca 2,5 i sens. den ble så mye lavere etter mousefix.

 

Har du høy sens, så vil siktet/aimen bevege seg mer hakkete, mens lav sens kan ha mer presisjon.

Man velger da selv det man er fornøyd med. :yes:

Lenke til kommentar
det spørs jo litt. har man høy sens i windows, trenger man høyere i cs. sånn funker det her ihvertfall. :dontgetit:

 

Jeg har mousefix, og må bruke ca 2,5 i sens. den ble så mye lavere etter mousefix.

 

Har du høy sens, så vil siktet/aimen bevege seg mer hakkete, mens lav sens kan ha mer presisjon.

Man velger da selv det man er fornøyd med. :yes:

Velger man selv? Hvorfor har ingen sagt det? Mora mi sa at jeg skulle ha 10 i sens i XP, og 29 i sens i CS... Man skal da høre på moren sin, hvis man har lært seg folkeskikk.

Lenke til kommentar
det spørs jo litt. har man høy sens i windows, trenger man høyere i cs. sånn funker det her ihvertfall. :dontgetit:

 

Jeg har mousefix, og må bruke ca 2,5 i sens. den ble så mye lavere etter mousefix.

 

Har du høy sens, så vil siktet/aimen bevege seg mer hakkete, mens lav sens kan ha mer presisjon.

Man velger da selv det man er fornøyd med. :yes:

Velger man selv? Hvorfor har ingen sagt det? Mora mi sa at jeg skulle ha 10 i sens i XP, og 29 i sens i CS... Man skal da høre på moren sin, hvis man har lært seg folkeskikk.

nice ironi :) hehehe

 

Jeg kjører standard sens i windows xp og bruker 1.0 eller 1.3 i sens

Med IE explorer 3.0

Lenke til kommentar
det spørs jo litt. har man høy sens i windows, trenger man høyere i cs. sånn funker det her ihvertfall. :dontgetit:

 

Jeg har mousefix, og må bruke ca 2,5 i sens. den ble så mye lavere etter mousefix.

 

Har du høy sens, så vil siktet/aimen bevege seg mer hakkete, mens lav sens kan ha mer presisjon.

Man velger da selv det man er fornøyd med. :yes:

Velger man selv? Hvorfor har ingen sagt det? Mora mi sa at jeg skulle ha 10 i sens i XP, og 29 i sens i CS... Man skal da høre på moren sin, hvis man har lært seg folkeskikk.

nice ironi :) hehehe

 

Jeg kjører standard sens i windows xp og bruker 1.0 eller 1.3 i sens

Med IE explorer 3.0

Og hvilken oppløsning?

Btw, hva er standard sens i XP?

 

Off topic:

Fikk litt sjokk når jeg fant ut at det nissene i The Julekalender spilte Gjertrud, Olaf og Benny. :xmas:

Lenke til kommentar
det spørs jo litt. har man høy sens i windows, trenger man høyere i cs. sånn funker det her ihvertfall. :dontgetit:

 

Jeg har mousefix, og må bruke ca 2,5 i sens. den ble så mye lavere etter mousefix.

 

Har du høy sens, så vil siktet/aimen bevege seg mer hakkete, mens lav sens kan ha mer presisjon.

Man velger da selv det man er fornøyd med. :yes:

Velger man selv? Hvorfor har ingen sagt det? Mora mi sa at jeg skulle ha 10 i sens i XP, og 29 i sens i CS... Man skal da høre på moren sin, hvis man har lært seg folkeskikk.

nice ironi :) hehehe

 

Jeg kjører standard sens i windows xp og bruker 1.0 eller 1.3 i sens

Med IE explorer 3.0

Og hvilken oppløsning?

Btw, hva er standard sens i XP?

 

 

Har bare USB 2.0 porter :p glemte jeg.

Har 10/12 stk av dem

 

Off topic:

Fikk litt sjokk når jeg fant ut at det nissene i The Julekalender spilte Gjertrud, Olaf og Benny. :xmas:

Aner ikke helt hva sensen i windows er :)

 

Bare justert etter beh0ov i cs.

 

Har nok overasskende stor oppløsning for deg

Men for emg er 1024*768 optimalt

 

(slått MESED og andre topp claner)

 

Bruker Intelli 3.0 UTEN instalert drivere for den. (står i usb 2.0 port)

Endret av VincentYa
Lenke til kommentar
Hvem er den beste i CS her på forumet?

Du?

 

Har ikke noe å skryte av i grunnen, spiller ikke så mye CS og spiller ikke for noen klan. Sluttet i alle klanene jeg tidligere var med i. Gidder rett og slett ikke spille for noen clan.

 

EDIT: Rettelse

Endret av zalo
Lenke til kommentar
Jeg har drept HeatoN en gang på svensk public server :) Men han hadde bare 15 hp, så var d bakholdsangrep med colt og han tok faktisk 80 av meg :cool:

Herregud. "liar liar pants on fire".

 

For det første; HeatoN er ikke så usannsynlig god at hvis han har 15 hp, og du står bak og sprayer med colt så tar du han akkurat.

 

Og for det andre; Ikke prøv det med slike løgner, du kan lyve om noe mindre åpenbart. HeatoN spiller ikke public med realnick, og det er tvilsomt at han spiller public generelt, da han spiller 3 -4 timer med SK hver dag, og har fritid oppå det der igjen.

Lenke til kommentar
Jeg har drept HeatoN en gang på svensk public server :) Men han hadde bare 15 hp, så var d bakholdsangrep med colt og han tok faktisk 80 av meg :cool:

Herregud. "liar liar pants on fire".

 

For det første; HeatoN er ikke så usannsynlig god at hvis han har 15 hp, og du står bak og sprayer med colt så tar du han akkurat.

 

Og for det andre; Ikke prøv det med slike løgner, du kan lyve om noe mindre åpenbart. HeatoN spiller ikke public med realnick, og det er tvilsomt at han spiller public generelt, da han spiller 3 -4 timer med SK hver dag, og har fritid oppå det der igjen.

Loeve, hvorfor kunne ikke dette være tilfelle?

Om HeatoN aldri spiller med realnick, er da bare en teori, ElemenT har spilt med realnick public.

 

Han spillte med asdf, og det var på lang avstand jeg skjøt... skjønner?

Hvordan vet du at det var HeatoN? Er mange som kaller seg asdf, er god, og liker å lyve om at de f.eks. HeatoN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...