Gå til innhold

Cs utstyr!


Anbefalte innlegg

Blir bedre at å spille mot folk som er bedre enn seg selv. Så det kan godt la seg gjøre at man blir mye bedre av public-spilling.

Men synes det er dumt å tenke slik public, sitter ikke med 100% konsentrasjon på public. Det er bare kos og fun, derfor HATER jeg statshorer. Driter i stats public, og driter i å spille så bra som jeg bare kan. Går ofte å leker meg public. Husker fortsatt den morsomme gangen da det var ca 4vs4 på en norsk server, sa at jeg kom til å løpe rundt med kniv, uansett om de skøyt meg. Så ble pepra litt ned av gunnere, men etterhvert ble det slik at de løp etter teamet mitt, og så kom de med kniv tilbake til meg... Var så digg.

Min smak på CS dette, går an å ha litt fun, og se bort fra stats og slikt.

 

Og for å være ærlig, leet (1337) er barnslig. 1337 sier meg kun en ting, nemlig fjortis.

 

Mine personlige meninger, ikke bli sutrete nå. :laugh:

zalo sier bare en ting!!! NJUuuBI :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir bedre at å spille mot folk som er bedre enn seg selv. Så det kan godt la seg gjøre at man blir mye bedre av public-spilling.

Men synes det er dumt å tenke slik public, sitter ikke med 100% konsentrasjon på public. Det er bare kos og fun, derfor HATER jeg statshorer. Driter i stats public, og driter i å spille så bra som jeg bare kan. Går ofte å leker meg public. Husker fortsatt den morsomme gangen da det var ca 4vs4 på en norsk server, sa at jeg kom til å løpe rundt med kniv, uansett om de skøyt meg. Så ble pepra litt ned av gunnere, men etterhvert ble det slik at de løp etter teamet mitt, og så kom de med kniv tilbake til meg... Var så digg.

Min smak på CS dette, går an å ha litt fun, og se bort fra stats og slikt.

 

Og for å være ærlig, leet (1337) er barnslig. 1337 sier meg kun en ting, nemlig fjortis.

 

Mine personlige meninger, ikke bli sutrete nå.  :laugh:

zalo sier bare en ting!!! NJUuuBI :no:

Hvorfor det? Er det dette med fun i CS? Du er kanskje sånn 100% seriøs og spiller på fullt, blir sutrete hvis du dør eller sånt?

 

Eller forresten, kan gjette meg til hvordan du er i CS og kan være 90 % sikker på det. Altså den latterlige bøyningen av newbie sier alt.

Lenke til kommentar

Så du et par poster her mener at du har spilt mot _alle_ gode klaner i Norge?

Har spilt mot mange gode, og mange har vi slått, noen har _grisebanket_ oss.

Hva heter klanen din da?

Og chonkel: Jeg kjenner alle sammen i #id.no , og ingen av de heter Kane, har hett Kane, eller har spilt i klan med en Kane.

Alle de i #id.no bor i nabolaget mitt, og ja, jeg mener "Instant Defeat.no".

Lenke til kommentar
Så du et par poster her mener at du har spilt mot _alle_ gode klaner i Norge?

Har spilt mot mange gode, og mange har vi slått, noen har _grisebanket_ oss.

Hva heter klanen din da?

Og chonkel: Jeg kjenner alle sammen i #id.no , og ingen av de heter Kane, har hett Kane, eller har spilt i klan med en Kane.

Alle de i #id.no bor i nabolaget mitt, og ja, jeg mener "Instant Defeat.no".

er det meg du prater til?

om såfall ja..

seff har jeg fått grisebank av en del claner.. men sist jeg spilt mot mesed og sånt grisa vi dem

desverre fikk ikke dyret spilt den matchen pga han måtte stikke.

Ellers har jeg spilt mot suivez.. der vant vi med 3 poeng på aztec

vi har spilt blanding mot xpec.. altsa 3 stk fra xpec og 2 standins

har spilt 1 on 1 mot knoxville.. (han er god.. men har sine tider da han ikke får til en shit han hadde vel den dagen mot meg)

Lenke til kommentar
Så du et par poster her mener at du har spilt mot _alle_ gode klaner i Norge?

Har spilt mot mange gode, og mange har vi slått, noen har _grisebanket_ oss.

Hva heter klanen din da?

Og chonkel: Jeg kjenner alle sammen i #id.no , og ingen av de heter Kane, har hett Kane, eller har spilt i klan med en Kane.

Alle de i #id.no bor i nabolaget mitt, og ja, jeg mener "Instant Defeat.no".

hahahaha... du har bra med peiling!han har spillt i id.no... jeg skulle spør deg fra han om du visste hvem mir er?pls er så lei deg nå!

legger deg ut for å vere den cs guruen så viser det seg at du har tatt feil etr å ha slengt drritt til meg :no:

Lenke til kommentar
Du treffer bedre på lange avstander med colt/ak viss du har 1-2 i sens ! blir jo på en måte som og skru på turningen på en radio ;) viss du skrur fort hopper du over signalet. Derimot viss du skrur sent så finner du radio kanalen!! :thumbup:

WORD

 

helt enig..

AK er våpenet vettu.. ingenting slår en ak.. ikke en gang awp

Lenke til kommentar

Men alvorlig, vi trenger dritungene. Det er slik gode karrierer begynner.

 

jeg er nå en play 4 fun-guy.

 

Jeg liker en utfordring, og prøver å knive om mulig. Jeg har venner som spiller CS KUN for å vinne, og som whiner ved første anledning. Om du dreper dem er du n00b. Om du dør er du n00b. Om du flasher dem (uansett om det er deres eller din skyld) er du n00b. er det morro? NEI! CS er et spill, og det skal nytes. Spill med vennene dine og ha det gøy. Det er grunnen til at vi har dataspill. :cool:

Lenke til kommentar
Men alvorlig, vi trenger dritungene. Det er slik gode karrierer begynner.

 

jeg er nå en play 4 fun-guy.

 

Jeg liker en utfordring, og prøver å knive om mulig. Jeg har venner som spiller CS KUN for å vinne, og som whiner ved første anledning. Om du dreper dem er du n00b. Om du dør er du n00b. Om du flasher dem (uansett om det er deres eller din skyld) er du n00b. er det morro? NEI! CS er et spill, og det skal nytes. Spill med vennene dine og ha det gøy. Det er grunnen til at vi har dataspill. :cool:

Sååå enig! :yes:

Lenke til kommentar
Vell, Jeg liker Ak'en nå og da. Ellers syns jeg at AWP er for dumt, ettersom du lett ødelegger stemningen på et koselig lan ved å bruke den.

 

Det er min mening, og IKKE beskyld meg for whining

Whiner. Neida, er ganske enig at awm til tider ødelegger stemningen, men som sagt er det en del av spillet.

Men den er grei og spille med selv. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...