Gå til innhold

Cs utstyr!


Anbefalte innlegg

Jeg var stor i munnen, frekk, uforskammet og barnslig. SLik det skal være ;)

Slik det ikke skal være. Du hadde ikke vart mange minuttene på superserverne.. plagsomme drittunger fyker ut igjen fortere enn svint.

Det er bra det. :)

 

Noen spesielle servere du kan anbefale?

Er ganske så lei av denne fjortisoppførselen så...

Hmm spill på wazelin eller acme serverene!der er det mange koslige folk og sjjelden at folk cheater der! ip til wazelin er wazelin.m0f0.net *kozepå*

:green:

Den serveren er digg ja. Men 32 spillere kan bli litt mange av og til, så noen servere med lavere antall spillere, og NORMALE maps, hadde ikke vært å forakte. "Normale maps" for meg = de_dust, de_dust2, de_aztec, de_train, de_inferno, og noe slike standarde maps. Noen som holder seg LANGT unna de_rats. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De store dritungene blir ofte greie spillere. Jeg var slik, og jeg erkjenner det. Ikke nekt for at det er fler der ute. Fra min korte periode på nettet, vet jeg at 50% er plagsomme og ekle. Jeg er ikke slik lengre, jeg er en "play 4 fun" dude. Det er flere der ute. Jeg er ikke flink i CS heller, så det spørs om det er noen plass til meg åp "supersørverne" uansett.

Lenke til kommentar
Første møte..

 

 

Lite lan 1v1, fyr som var ganske "god". Fik juling. Skjønte ikke noe. Begynte å spille 1.3 og her er jeg. ÜberPro.-

 

fav maps: de_dust2 & de_aztec, ingen konkurranse. Jeg liker ikke dust, selv om jeg begynte med 1.3. På den tiden avar de_dust (1, liker 2 seff) det mest, og nesten eneste spilte mappet. Likte det IKKE. Jeg var sterk tiljenger av terroristene, fordi jeg mente at CT'er var pingler. Jeg var stor i munnen, frekk, uforskammet og barnslig. SLik det skal være ;)

 

Nå er jeg en av de "good ole leet guys". Spiller for morro, tar det med ro. Oppfører meg så pent jeg kan, og gjør mitt beste for å bidra til laget. Liker ikke wannabe 1337 dritungene, og later som om jeg aldri var slik. :cool:

 

 

Vil gjerne høre flere CS historier. Jeg har nettopp delt min "CV" med dere, så nå vil jeg høre flere. (min var en typisk idyllisk historie med happy ending)

Har ingen spesielle cs opplevelser men har mange gode opplevelser fordi om... Det har seg slik at av og til spiller jeg veldig bra og av og til spiller jeg dårligere... :roll: En av mine beste opplevelser i pcw/klankamp må vere når jeg fikk hele laget med glock i en mix... Det var koz! hehe... Nest beste må vel vere når jeg ble boosta opp over døra på aztec og fikk hele laget med colt... Ikke så vanskelig når di ikke så meg men allikevel en artig opplevelse og særlig når d var klankamp... Di hadde nok ikke ventrilo/mikrofon elr noe...

Beste public opplevelse må vere da jeg tok 8 stk i gunrunden på train på wazelin.m0f0.net... awm i andre runden men ble dessverre gulla med deagle headshot helt i starten :)

Yndlings våpenet mitt er awm må jeg si,,allti jeg som bruker den når det er pcw osv..Men ellers liker jeg ak og colt! :love: Yndlingsmap public er aztec men i pcwer og klankamper liker jeg best dust2 og inferno.Har aldri likt nuke!!!

Men ingenting kan måle seg med lan!Vil en bli bedre tror jeg at en må reise på flere lan og bli med i compoer... Første compoen jeg var med i var på errors påskelan.Gikk ikke så bra men d gidde mersmak fordi om...Var gøy å se på di beste.

Yndlings cs filmene mine er wicked sick,mintrek-lan og eolithic-tribute... Mange er nok ikke enig i den sistnevnte men jeg liker den ikke pga fragsen,(fordi er ikke så bra) men pga måten den er lagd på...

Har ikke noen spesielle forbilder men må si at element xeqtr og Kane...Sistnevnte er en som kommer fra nærområde her...Har sykt bra aim og er vanskeli å spille mot...

chonKeL

Lenke til kommentar
HeatoN spiller me 12.1 i sens da men :ermm: Dessuten kommer det helt ann på hvor høy sens du har stillt på i driveren :yes:

 

Det der har jeg ingen tro på!

 

Sist jeg visste spilte han med 2.5 i sensitivity. Har ellers ikke fulgt så mye med HeatoN i det siste, er ikke så opphengt i CS akkurat.

 

Har ikke noen spesielle forbilder men må si at element xeqtr og Kane...Sistnevnte er en som kommer fra nærområde her...Har sykt bra aim og er vanskeli å spille mot...

Hvor bor så du?

 

 

Angående min spilling, så spiller jeg forskjellig fra dag til dag.

De som ser meg public, mener ofte jeg suger, men tar de 1on1 eller en "venne-kamp" senere, blir de vanligvis overrasket over hvor mye bedre jeg spiller da.

Så kan vel si det kort og godt, jeg er helt utrolig elendig på public, mens jeg er mye bedre ellers. (Er heller ikke noen "lotto".)

Lenke til kommentar
Chonkel : Røyka navlelo?

Kane kommer i fra USA ditt "spainnhau".

Han spilte tidligere for Team-3D (Desire, Discipline and Dedication), husker ikke hvor han gikk etter at han lefta 3d, men han er i hvert fall ikke fra Norge, eller noe steder i umiddelbar nærhet!

ahaha! du må nå vere den største tullingen på dette forumet!!! ahaha!Det er flere som heter Kane da for ******,,han spillte i klanen id ett elr annet,var veldig gode... Jeg preiserte jo til og meedd at han var en lokal mann men jeg kunne jo ikke forvente at en elr annen tulling måtte komme med den!pls par meg for uttalelsene dine...Iallefall når du ikke har litt peiling!er du 8 elr 9 år?

:ermm:

Lenke til kommentar
Chonkel : Røyka navlelo?

Kane kommer i fra USA ditt "spainnhau".

Han spilte tidligere for Team-3D (Desire, Discipline and Dedication), husker ikke hvor han gikk etter at han lefta 3d, men han er i hvert fall ikke fra Norge, eller noe steder i umiddelbar nærhet!

ahaha! du må nå vere den største tullingen på dette forumet!!! ahaha!Det er flere som heter Kane da for ******,,han spillte i klanen id ett elr annet,var veldig gode... Jeg preiserte jo til og meedd at han var en lokal mann men jeg kunne jo ikke forvente at en elr annen tulling måtte komme med den!pls par meg for uttalelsene dine...Iallefall når du ikke har litt peiling!er du 8 elr 9 år?

:ermm:

Det der var bare et dumt svar.

Tenkte også på han Kane Loeve tenkte på, spesielt siden du nevner han blant elemeNt og XeqtR. Har ikke noe kjenskap til en Kane fra Norge.

Endret av zalo
Lenke til kommentar
Chonkel : Røyka navlelo?

Kane kommer i fra USA ditt "spainnhau".

Han spilte tidligere for Team-3D (Desire, Discipline and Dedication), husker ikke hvor han gikk etter at han lefta 3d, men han er i hvert fall ikke fra Norge, eller noe steder i umiddelbar nærhet!

ahaha! du må nå vere den største tullingen på dette forumet!!! ahaha!Det er flere som heter Kane da for ******,,han spillte i klanen id ett elr annet,var veldig gode... Jeg preiserte jo til og meedd at han var en lokal mann men jeg kunne jo ikke forvente at en elr annen tulling måtte komme med den!pls par meg for uttalelsene dine...Iallefall når du ikke har litt peiling!er du 8 elr 9 år?

:ermm:

Det der var bare et dumt svar.

Tenkte også på han Kane Loeve tenkte på, spesielt siden du nevner han blant elemeNt og XeqtR. Har ikke noe kjenskap til en Kane fra Norge.

hmmm, jeg sa lokal helt... tar du kane frea usa som en lokal helt? :thumbdown:

Lenke til kommentar

her er gode tips til god cs tips: tipper alle er enig

 

God sitte stilling

God musematte (tilpasset deg selv)

Godt tastatur

God mus.. (jeg bruker intelli 3)

 

Jeg vil si at sens er tilpasser hver og en ingen fasit.. men noe som er logisk

er at lav sens og stor bevegelse er mer treffsikkert en høy sens. fordi man beveger seg bedre med pixlene.

 

jeg har spilt mot noen av toppclanene i norge ( ikke spilt mot northern* og 23skidoo) og dem har ejg slått.. de andre jeg har spilt mot..

 

Og man blir faktisk bedre av og spille bare PCW og CW

og trur du at du er god selc om du eier public.. det er bare tull.. public er dritt

 

det finnes egentlig ikke noe fasit men det første jeg sa er de fleste enig men sens er viktig .. lav sens funker bra i CQB og long range

 

Trur du meg ikke at ejg er leet send mail og utfordre meg [email protected]

Lenke til kommentar
Og man blir faktisk bedre av og spille bare PCW og CW

og trur du at du er god selc om du eier public.. det er bare tull.. public er dritt

Er du god i public så er du god i public, er du god i pcw så er du god i pcw. Osv, så å si at man ikke kan bli skikkelig god av å spille public er litt teit, spørs hva du vil bli god i.

 

AtW

Lenke til kommentar

Blir bedre at å spille mot folk som er bedre enn seg selv. Så det kan godt la seg gjøre at man blir mye bedre av public-spilling.

Men synes det er dumt å tenke slik public, sitter ikke med 100% konsentrasjon på public. Det er bare kos og fun, derfor HATER jeg statshorer. Driter i stats public, og driter i å spille så bra som jeg bare kan. Går ofte å leker meg public. Husker fortsatt den morsomme gangen da det var ca 4vs4 på en norsk server, sa at jeg kom til å løpe rundt med kniv, uansett om de skøyt meg. Så ble pepra litt ned av gunnere, men etterhvert ble det slik at de løp etter teamet mitt, og så kom de med kniv tilbake til meg... Var så digg.

Min smak på CS dette, går an å ha litt fun, og se bort fra stats og slikt.

 

Og for å være ærlig, leet (1337) er barnslig. 1337 sier meg kun en ting, nemlig fjortis.

 

Mine personlige meninger, ikke bli sutrete nå. :laugh:

Endret av zalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...