Gå til innhold

Cs utstyr!


Anbefalte innlegg

jeg synes det bare er unødvendig å komme på en post og slenge "dritt" fordi man liker å spille et spill..

Like unødvendig som å kjøpe spesielt utstyr på grunn av et gammelt spill.

selv om det er et gammelt spill, så har det ikke kommet noe bedre på markedet enda (i mitt og mange andres syn). I tillegg spiller vi ikke CS 1.0 beta her, det har faktisk blitt oppdatert mange mange ganger oppover årene og selv om grafikken fortsatt kjører på en oppdatert Q1 motor så vil ikke det si at spillgleden blir borte. Grafikken har like mye å si på gameplay som hvordan en Ostehøvvel ser ut. Noen bryr seg om det estetiske, andre om at ting funker, eller at det er underholdene.

 

og jeg spiller 1.5 fordi jeg ikke liker 1.6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm viss du hater cs så sykt så kan du stikke fra dette forumet "cs utstyr" er ikke verre enn d..Men dmå jo vere en grunn til at mange 1000 her i landet bruker tiden sin på det.. tenk deg litt om før du blander deg... :thumbdown:

Dette forumet er altså et rent Counter-Strike forum? Det er mange tusen som også bedriver tiden med potetskrelling, har du tenkt på det? Selv om mange gjør det, er det ikke dermed sagt at produktet er godt. Selvfølgelig blir jeg nyskjerrig over hva slags idioti jeg finner bak en tråd som omhandler "utstyr" til et utdatert spill.

enig med dr3as og loeve... Jeg mente selvfølgeli ikke hele forumet da smarten... jeg nevnte tilogmed "cs tilbehør" og viss du ikke er interessert kan du vel bare la ver å blande deg.... Tror egentli ikke du helt vet hva du snakker om når du sier at cs er utdatert..... jaja :roll: og at du blander cs spilling med potetskrelling d blir ren idioti,,, en kan ikke hakke ned på alt en ikke liker ,,en kan ha en mening men thats it! håper du forstår...

Lenke til kommentar

Poenget mitt er, at hvis du kan få kjøpt utstyr som øker prestasjonen din i en ting, så skal du kunne kjøpe det uten å rakke ned på det.

At CS er utdatert var en latterlig uttalelse fra din side, da spillet har fått mange "make-overs" og oppdateringer igjennom tiden, og er ganske så ulikt slik det en gang var.

Takk og lov for det.

Lenke til kommentar
Poenget mitt er, at hvis du kan få kjøpt utstyr som øker prestasjonen din i en ting, så skal du kunne kjøpe det uten å rakke ned på det.

At CS er utdatert var en latterlig uttalelse fra din side, da spillet har fått mange "make-overs" og oppdateringer igjennom tiden, og er ganske så ulikt slik det en gang var.

Takk og lov for det.

velvel... 5.2 beta er da fortsatt den diggeste versjonen :roll:

Lenke til kommentar

CS er ikke utdatert, fordi om noen hater det, betyr det ikke at alle skal hate det.

Personlig tror jeg CS hadde blitt helt ødelagt, dersom en ny kjempe stor oppdatering skulle "release's".

 

Det er vel lettere å treffe skikkelig med lav sens. Men er man vant med høy sens og er god nok, så BØR man fortsette med den. Hvis man senker den, så kan alt bli ødelagt. HeatoN har sikkert blitt eid mange ganger av folk med 10 i sens.

 

Noen som vet hvilken sens Bielenberg ("DarK") bruker? Jepp, han er en av mine største idoler. :)

Endret av zalo
Lenke til kommentar

Om du skal teste aimet er botter helt ok. tross alt er de bare vandrende hitboxer. Siden jeg (grunnet beliggenhet, damn you Telenor!) Ikke har adsl, er jeg nødt til å tenke nytt. Jeg satte ned oppløsning til 800, og sens til 6 eller noe. Mener jeg fikk et sikrere aim med M4, men AK-en ville ikke trekke samme hva. Hs gikk fetere med M4.

 

Jeg er IKKE god i CS, og IKKE veldig opptatt av det, men liker å spille det på lan. Høy sens er ikke så ille mener nå jeg..... :roll:

Lenke til kommentar
Hei Hei gutter, ser det er mye diskusjon omkring hva som bør brukes til FPS spill.

Enkelt og greit svar : det som du liker best selv,alle har hver sin smak!

 

såklart er det desto bedre med mer dpi osv...

 

jeg har spilt CS i 4 år nesten og har prøvd en haug med utstyr osv...jeg kom fram til at det osm er best for meg er :

 

Mus : Razer Boomslang 2000 (2000 dpi ,nice! )

Matte : Tøymatte som er det beste til razer.

GFX kort : G-force FX 5600 256 DDR RAM

Stol : sitter på en helt vanlig kontorstol :thumbs:

 

Ting som er bra i cs : 640*480 eller 800*640 (kjører 640*480 )

Tjits :p hehe det var bare en spøk...

og et skikkelig killer instinkt,da treffer du ****** meg :devil:

yeah boomslang var konge :D

Lenke til kommentar

Dette var en morsom diskusjon.

Tror jeg spiller (spilte) med ganske høy sens. Slideren sto på litt over halvveis, hvis det sier noen noe. Jeg var vel ganske god en gang tida, men styrken min var aldri en veldig god aim, selvom den kunne skinne noen ganger. Jeg var lissom flink på å lese spillet, og "skjønne" hvor folka var hen. Jeg vet ikke helt hvor mye sånt teller lengre; om nivået på aim'en har blitt såpass høyt at man er sjanseløs med mindre man HS'er innen 1/10 sekund etter at man har sett fienden.

 

Håhå, nå kom jeg på et varemerke til, uforutsigbarhet. F.eks. mot slutten av min cs-karriere. på de_chateau, ved den bombeplassen nær vinkjelleren, der er det en trapp som går opp i 2 platåer. Jeg kan sitte midt i den trappa uten å bli sett før terror-duden har løpt forbi meg, og blitt plukka ned med TMP :)

 

ferdig med å skryte om når jeg var "ung", men altså har nivået blitt såpass høyt nå som det virker ut i fra den tråden her? skjønner ikke helt hvor moroa ligger hen i det her.

 

but now for something completely different: Hvordan var deres første møte med CS, og hva er deres favorittbrett opp gjennom tidene (evt. det dere savner mest, som ikke er med lengre)?

 

Mitt første møte var på de_tire, eller hva det het. Beta 3.1 tror jeg. Satt å banna og rejoina fordi det var noe feil, jeg fløy jo rundt i lufta, uten å kunne skyte eller plukke opp våpen. :)

 

favorittbrett er cs_docks eller cs_siege. cs_desert hadde jeg også mye moro på.

 

Sist gang jeg hadde det skikkelig gøy med CS var når fy_iceworld var skikkelig hott. Kanskje noen var innom og spilte det på cs.panikk.org med meg? hadde tilogmed egen cs-server på den tida :)

Lenke til kommentar

Første møtet mitt var med 1.5. :roll:

Har nok spilt siden juli (tror jeg) i 2002.

 

Fav map. de_dust2 & de_aztec

Fav wep. her er jeg ikke helt enig med meg selv, men digger disse våpnene:

- AK47, Colt, USP, Deagle, AWP (kommer an på map) og til tider Glock (er så enkelt å ta hs på nær avstand, så kan gulle en med AK47 ned)...

Lenke til kommentar
Som nevnt tidligere er det viktig med et godt headset, som støtter 3d-lyd

???

 

Som det de selger på microplex? Det er ikke slik du får god 3D lyd. Det må gjøres i en DSP for at det skal bli bra. Selv har jeg et Diamond MM Mx300 lydkort med Vortex2 brikke. Jeg tror enda at dette er den (eller en av de) mest avanserte slike brikker du får på lydkort, og støtter A3D 1.0, 2.0, 3.0*, EAX 1.0, EAX 2.0*, EAX 3.0*. (* betyr at drivere var på vei til å støtte disse, men Creative "%"# drittsekker lagde problemer for Aureal gjengen (de som lagde vortex) som gjorde at de gikk konkurs) A3D 2.0 er vel enda den beste 3D lyd logaritmen som brukes i spill.

 

Har en ting å legge til: Ikke frys. Er du kald på fingrenne eller generelt synker reaksjonsevnen. Sørg for å ha det godt og varmt, da går det som regel bedre  :yes:
En ting som er ganske grei på barebonen min er at det er en tverrstrømvifte som blåser varm luft skrått nedover direkte på hånden min og holder den varm.

 

Intelli 4.0 ?  Er ikke den ganske dårlig i raske FPS spill?

Intelli 3.0 er jo perfekt. (1.0 i sens)

NEI! Det sier seg selv at microsoft ikke lager en mus som er dårligere enn forgjengeren. 4.0 er jo laget for gamere, og når man i tilleg vet at 4.0 har 1200 dpi så er det jo klart at den er BEDRE enn 3.0.

 

Og ja, jeg har intellimouse 4.0 og MX500.

 

Beklager, jeg leste noen som klagde på den trådløse 4.0 og fikk ikke med meg at det fantes en med tråd også. (muligens jeg hørte det at Njaal) Men jeg tror ikke den er noe mer nøyaktig enn 3.0 på så lav sens som jeg bruker. Og nå kommer jo MS med Intellimouse Extreme eller noe slikt.

 

velvel... 5.2 beta er da fortsatt den diggeste versjonen  :roll:

5.2 var vidunderlig, men 4 serien var også ganske bra. Mange timer brukt på de to betaene.

 

but now for something completely different: Hvordan var deres første møte med CS, og hva er deres favorittbrett opp gjennom tidene (evt. det dere savner mest, som ikke er med lengre)?

Første møte med HL var desember 98(?) og første møte med CS var midt i juni 99 (tre dager etter at den kom ut) Og har siden brukt mine sikkert 2-4000 timer med CS.

 

Som jeg skrev tidligere går det i IM 3.0, icemat (skulle egentlig ha func, men kjøpte icemat pga bundle på komplett, og at en func fra microplex hadde kostet mye), godt gammelt mitsumi tastatur, Pioneer HDJ1000, Samsung Syncmaster 959nf skjerm (120Hz@1024), og GF3 :)

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Første møte..

 

 

Lite lan 1v1, fyr som var ganske "god". Fik juling. Skjønte ikke noe. Begynte å spille 1.3 og her er jeg. ÜberPro.-

 

fav maps: de_dust2 & de_aztec, ingen konkurranse. Jeg liker ikke dust, selv om jeg begynte med 1.3. På den tiden avar de_dust (1, liker 2 seff) det mest, og nesten eneste spilte mappet. Likte det IKKE. Jeg var sterk tiljenger av terroristene, fordi jeg mente at CT'er var pingler. Jeg var stor i munnen, frekk, uforskammet og barnslig. SLik det skal være ;)

 

Nå er jeg en av de "good ole leet guys". Spiller for morro, tar det med ro. Oppfører meg så pent jeg kan, og gjør mitt beste for å bidra til laget. Liker ikke wannabe 1337 dritungene, og later som om jeg aldri var slik. :cool:

 

 

Vil gjerne høre flere CS historier. Jeg har nettopp delt min "CV" med dere, så nå vil jeg høre flere. (min var en typisk idyllisk historie med happy ending)

Lenke til kommentar
Jeg var stor i munnen, frekk, uforskammet og barnslig. SLik det skal være ;)

Slik det ikke skal være. Du hadde ikke vart mange minuttene på superserverne.. plagsomme drittunger fyker ut igjen fortere enn svint.

Det er bra det. :)

 

Noen spesielle servere du kan anbefale?

Er ganske så lei av denne fjortisoppførselen så...

Lenke til kommentar
Jeg var stor i munnen, frekk, uforskammet og barnslig. SLik det skal være ;)

Slik det ikke skal være. Du hadde ikke vart mange minuttene på superserverne.. plagsomme drittunger fyker ut igjen fortere enn svint.

Det er bra det. :)

 

Noen spesielle servere du kan anbefale?

Er ganske så lei av denne fjortisoppførselen så...

Hmm spill på wazelin eller acme serverene!der er det mange koslige folk og sjjelden at folk cheater der! ip til wazelin er wazelin.m0f0.net *kozepå*

:green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...