Gå til innhold

Cs utstyr!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett hva folk sier.. Det ER bedre med 1.5-2 i sens..  Hvis folk er langt borte og du har 5-8 i sens har du store problemer med å treffe dem pga at musa ikke kan bevege seg like nøyaktig som ved 1.5 i sens.. Uansett.. Det dere må sjekke er hva dere har i sens i windows.. :p

Når du sitter å koser deg i hjørnet ditt med awpen så er det bedre ja, men i det du støtter på noen når begge løper rundt hjørnet kan du banne på at mannen med lav sens sliter mest, jo lengre unna man er, jo bedre er lavere sens og motsatt, derfor har spillestil alt å si for sensen.

 

AtW

:devil: pls spar meg da!!! allså d skal vi ta en 1on1 elr så skal i se hvem som er tøffest! Jeg kommer med mitt beste argument ennda engang,noe som ingen har klart å motbevise er feil og det er: Hvorfor spiller alle di beste cs spillerene med lav sens da? det er jo logisk at lav sens er bedre... Bare du som aldri har prøvd å spille med lavere!tr it out,,,og plz ikke whine om noe du ikke kan noe om... KOZ allikevel :love: hehe

Du er stolt over det argumentet da? Det er flere "pro's" som spiller med høy sens, spesielt er det de som spiller mest på CQB maps (i den grad de eksisterer i CS) som de_train rushere og de_dust2 folk.

 

Alle disse utropstegnene dine og "lol" kommentarene dine får deg til å fremstå som useriøs. Personlig bruker jeg Intelli 3.0, sens 2.0, IceMat, 800x600, 100fps og WSAD oppsett. skal jeg endre dette for å tilfredstille deg, eller kan jeg gjøre min egen mening på disse punktene?

 

føt brukte jeg 14 i sens (jeah :D) med kulemusa mi, følte selv at jeg eide totalt. men da kunne jeg ikke hoppe ut døra på aztec og plukke 3 hs, hvilket min nåværende sens tillater meg å gjøre. Har selv tatt imot mye dritt fordi jeg bruker IceMat, og har fått høre at FunC, fUnc, funC er så mye bedre. men jeg har prøvd den, jeg har prøvd icemat, jeg har prøvd forskjellige sens'er, og har funnet frem til en kombinasjon som passer meg.

 

vil du se om den passer meg kan du jo komme inn på #KoN-cs på Qnet og utfordre oss i 1.5 ?

 

"koz"

Lenke til kommentar

GG å diskutere sens.. sensen i cs kommer jo helt ann på sens i xp.. det med mousefix fungerer kun om du bruker xp sine innebygde musdrivere, så ikke legg inn egne musdrivere til musa di.. Dessutten vil en lavsens spiller så en høysens spiller på de fleste map, men selfølgelig vil det finnes gode highsens spiller også.. spilte før med høysens men er nede i lav nå..

Lenke til kommentar

Hmm lest alle innleggene.- Personelig tror jeg at man må finne ut hva som passer best for seg self. Jeg spiller med 9-11 i sens :thumbs:

 

Poenget er: Jeg har en intellimouse 4.0, og en everglide.de attack musematte (150 spenn, gadd ikke gi 250 for en bedre en..) Jeg ser ikke på spillingen som veldig viktig, tross alt pleier jeg å gjøre det "bra", dvs utmerke meg som en "pluss" spiller åp lan. Det er godt nok for meg. Den høye sesitiviteten er best for min del, jeg klarer ikke å reagere fort nok om jeg ikke har det. Musematten min er lite, og derfor er høy sens best. Jeg kan ikke føre musa langt til h****, for da havner jeg på bordet. Da er jeg jo død.. :cry:

 

Derfor: Jeg synes det er greit med HØY sens. Og CS lagger litt om jeg har oppløsning lavere enn 1200. Derfor har jeg den også HØYT. driter i om dere mener jeg er n00b. Poenget er: Jeg er ikke så altfor ilel i Cs, selv om jeg ikke har det beste utstyret, eller de beste innstillingene. Jeg er fornøyd, så denne debatten er egentlig litt dum. Men fortsatt er det ok å ta det opp. :)

 

Noen likesinnede der ute? Jeg spiller ikke på nettet, fordi jeg ikke har ADSL (dårlig beliggenhet) I tillegg til det så er jeg opptatt med skolen. Vil likevel ikke si at jeg er elendig. I alle fall ikke direkte. Mailman (dvergiske kaffebord) som har "perfekte" innstillinger er ofte dårligere en meg. Samme med Warlock

Lenke til kommentar
Uansett hva folk sier.. Det ER bedre med 1.5-2 i sens..  Hvis folk er langt borte og du har 5-8 i sens har du store problemer med å treffe dem pga at musa ikke kan bevege seg like nøyaktig som ved 1.5 i sens.. Uansett.. Det dere må sjekke er hva dere har i sens i windows.. :p

Når du sitter å koser deg i hjørnet ditt med awpen så er det bedre ja, men i det du støtter på noen når begge løper rundt hjørnet kan du banne på at mannen med lav sens sliter mest, jo lengre unna man er, jo bedre er lavere sens og motsatt, derfor har spillestil alt å si for sensen.

 

AtW

:devil: pls spar meg da!!! allså d skal vi ta en 1on1 elr så skal i se hvem som er tøffest! Jeg kommer med mitt beste argument ennda engang,noe som ingen har klart å motbevise er feil og det er: Hvorfor spiller alle di beste cs spillerene med lav sens da? det er jo logisk at lav sens er bedre... Bare du som aldri har prøvd å spille med lavere!tr it out,,,og plz ikke whine om noe du ikke kan noe om... KOZ allikevel :love: hehe

Du er stolt over det argumentet da? Det er flere "pro's" som spiller med høy sens, spesielt er det de som spiller mest på CQB maps (i den grad de eksisterer i CS) som de_train rushere og de_dust2 folk.

 

Alle disse utropstegnene dine og "lol" kommentarene dine får deg til å fremstå som useriøs. Personlig bruker jeg Intelli 3.0, sens 2.0, IceMat, 800x600, 100fps og WSAD oppsett. skal jeg endre dette for å tilfredstille deg, eller kan jeg gjøre min egen mening på disse punktene?

 

føt brukte jeg 14 i sens (jeah :D) med kulemusa mi, følte selv at jeg eide totalt. men da kunne jeg ikke hoppe ut døra på aztec og plukke 3 hs, hvilket min nåværende sens tillater meg å gjøre. Har selv tatt imot mye dritt fordi jeg bruker IceMat, og har fått høre at FunC, fUnc, funC er så mye bedre. men jeg har prøvd den, jeg har prøvd icemat, jeg har prøvd forskjellige sens'er, og har funnet frem til en kombinasjon som passer meg.

 

vil du se om den passer meg kan du jo komme inn på #KoN-cs på Qnet og utfordre oss i 1.5 ?

 

"koz"

"du er så seriøs du" så jeg er useriøs når jeg bruker utropstegn?!? "ok"

Men hvorfor spiller du 1.5?

:dribble:

Lenke til kommentar
Skumleste igjennom denne tråden, og vil bare føye til at dette er et kjempegodt eksempel på hvorfor Counter-Strike er et forbanna møkkaspill. Takk gud for at jeg ikke liker dette spillet, jeg hadde revet av meg alt håret mitt i ren frustrasjon over diverse idioter.

hmm viss du hater cs så sykt så kan du stikke fra dette forumet "cs utstyr" er ikke verre enn d..Men dmå jo vere en grunn til at mange 1000 her i landet bruker tiden sin på det.. tenk deg litt om før du blander deg... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Skumleste igjennom denne tråden, og vil bare føye til at dette er et kjempegodt eksempel på hvorfor Counter-Strike er et forbanna møkkaspill. Takk gud for at jeg ikke liker dette spillet, jeg hadde revet av meg alt håret mitt i ren frustrasjon over diverse idioter.

hmm viss du hater cs så sykt så kan du stikke fra dette forumet "cs utstyr" er ikke verre enn d..Men dmå jo vere en grunn til at mange 1000 her i landet bruker tiden sin på det.. tenk deg litt om før du blander deg... :thumbdown:

Er helt enig med BenSin, og uenig med ChonKel. Dette spillet er utdatert, ser helt for "jævlig" ut og trenger en gedigen oppdatering (helst i et form av et annet spill).

 

Det er spill som CS som også ødelegger hele konseptet bak The Gathering f.eks.

Da hele poenget med dette treffet var scene delen, ikke gayming delen.

 

Jeg bare utrykker min mening (Noe jeg vet Chonkel ikke liker) :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei Hei gutter, ser det er mye diskusjon omkring hva som bør brukes til FPS spill.

Enkelt og greit svar : det som du liker best selv,alle har hver sin smak!

 

såklart er det desto bedre med mer dpi osv...

 

jeg har spilt CS i 4 år nesten og har prøvd en haug med utstyr osv...jeg kom fram til at det osm er best for meg er :

 

Mus : Razer Boomslang 2000 (2000 dpi ,nice! )

Matte : Tøymatte som er det beste til razer.

GFX kort : G-force FX 5600 256 DDR RAM

Stol : sitter på en helt vanlig kontorstol :thumbs:

 

Ting som er bra i cs : 640*480 eller 800*640 (kjører 640*480 )

Tjits :p hehe det var bare en spøk...

og et skikkelig killer instinkt,da treffer du ****** meg :devil:

Lenke til kommentar
hmm viss du hater cs så sykt så kan du stikke fra dette forumet "cs utstyr" er ikke verre enn d..Men dmå jo vere en grunn til at mange 1000 her i landet bruker tiden sin på det.. tenk deg litt om før du blander deg... :thumbdown:

Dette forumet er altså et rent Counter-Strike forum? Det er mange tusen som også bedriver tiden med potetskrelling, har du tenkt på det? Selv om mange gjør det, er det ikke dermed sagt at produktet er godt. Selvfølgelig blir jeg nyskjerrig over hva slags idioti jeg finner bak en tråd som omhandler "utstyr" til et utdatert spill.

Endret av BenSin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...