Gå til innhold

Cs utstyr!


Anbefalte innlegg

vanligvis så er det de som er litt skilla,som bruker lav sens..

de som er ganske ung,bruker som oftest høy sens,selv om de er skilla..

men selv bruker jeg mellom 1.0 og 1.5,selv om jeg er ganske ung(13år for noen dager siden)

en kompis av meg bruker mellom 3.0 og 5.0

 

skal kjøpe meg ny data og nytt utstyr snart ;)

 

bruker microsoft intel. 4.0

med god gammeldags tøymatte :D

men skal snart kjøpe meg fUnC 1030 snart.

 

vurderer å kjøpe meg logitech mx510

syns dere jeg skal kjøpe den?for jeg liker mx510 musa veldig godt,men så kjøpte jeg intel. 4.0 musa for ikke så lenge siden :hmm:

 

EDIT> skrivefeil ;)

Endret av t0mm3n^_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke det er noen bestemt aldersgruppe som ligger i "hver" sin sens.

Tror heller ikke det er det med oppløsning, selv bruker jeg akkurat nå 800x600, 2.4 i CS sens, 7/11 WinXP, med IntelliM4. Kan godt innrømme at jeg selv roet ned sensen og dette fordi de fleste profesjonelle spiller med lavere sens og mindre oppløsning. Men etterhvert har jeg selv erfart at jeg er bedre med lav sens og mindre oppløsning, enn med høyere og større oppløsning.

 

Om du vil kjøpe den musen er vel helt opp til deg selv. Er visst ganske mange som ikke liker IME4, har problemer med den, o.l. Men jeg har aldri prøvd en bedre mus, så er vel heller opp til hver sin hånd og bestemme det. ;)

Hvis det hadde vært mulig, ville jeg hatt begge musene koblet til og prøve hver i noen sekunder, så bytte, til jeg bestemmer meg.

 

Ville hvertfall anbefale noe fra Microsoft eller Logitech.

Lenke til kommentar

Jeg spiller nå med 1,7 i sense ingame og default sense i Windows. Før spilte jeg med 8 ingame. Hva skjedde? Jo, jeg byttet. Hvorfor? Det føles enkelt og greit bedre. Forbedringer? Ja, kanskje. Men, alt i cs er individuelt. Prøv og feil(?) helt til du finner noe som passer deg. Så er det også med spray/burst-valg. Enkelte ting fungerer bedre for noen enn for andre.

 

Forresten. Jeg synes det skulle ha vært 16/18-års aldersgrense på CS. Ikke bare pga. det voldsfremmende innholdet, men også pga. alle de 12-15 år gamle idiotene som hyler i voice-chat'n og lammer seg i spawn.

 

GL HF

Lenke til kommentar
Forresten. Jeg synes det skulle ha vært 16/18-års aldersgrense på CS. Ikke bare pga. det voldsfremmende innholdet, men også pga. alle de 12-15 år gamle idiotene som hyler i voice-chat'n og lammer seg i spawn.

Jeg er 16, snart 17. Har som alle andre vært 15 og yngre selv, jeg var seriøs og grei, noe jeg fortsatt er (når jeg spiller). ;)

 

Derfor ville aldersgrensen ødelegge for de mer unge, som faktisk er voksen.

 

Men på en annen side; på hvilken måte forhindrer de at en mindreårig kjøper det. Skal butikken nekte vedkommende det? Var ikke jeg som kjøpte CS, var foreldrene mine. ;)

Eneste måten som faktisk kunne fungert en del, var at man registrerte seg, fikk et brev fra Valve, hvor de ba om voksens underskrift. :green:

Lenke til kommentar

jeg spilte med 1024x768 og 8 i sens i 7 maneder, og for noen uker siden etter at jeg fikk en mx310, sjekka jeg lav sens.

og gud for en herlig feeling.

 

jeg tok ned til 800x600 og, for 640 ble litt stygt.

men.. har mye bedre kontroll na med lav sens, mye enklere a aime.

pluss hvis man beveger musa fortere snur han seg raskere, sa i naerkamp er ikke det noe problem.

 

bruker bordet som musematte :p

Lenke til kommentar
jeg spilte med 1024x768 og 8 i sens i 7 maneder, og for noen uker siden etter at jeg fikk en mx310, sjekka jeg lav sens.

og gud for en herlig feeling.

 

jeg tok ned til 800x600 og, for 640 ble litt stygt.

men.. har mye bedre kontroll na med lav sens, mye enklere a aime.

pluss hvis man beveger musa fortere snur han seg raskere, sa i naerkamp er ikke det noe problem.

 

bruker bordet som musematte :p

Du bruker altså acceleration?

 

Har ikke noe i mot det selv, men de fleste har visst det.

Smak og behag mine venner. ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal vi drite i å nevne HeatoN? Han regnes jo fortsatt som den med best aim i verden.

Heaton... Æsj!

 

Er så lei av alle de fragmoviene jeg får servert hvor han flyr rundt med Deagle og tar HS på alle han møter.

 

Nå vet ikke jeg men kvaliten på disse vidoene er så dårlig at det ser nesten forfalska ut for meg.. Linger veldig lite på sånn min og mine kameraters CS ser ut.

 

Ikke at jeg sier noe.. Jeg er bare en liten CS noob som ikke kan noen om HS eller videoredigering, så IKKE hør på meg.

 

-----------------------------------------------

 

Spilte med 5 i sens før.. Går bedre med 1.5 i sens på Icemat med en Intellimouse 3 :thumbs:

Lenke til kommentar
Hør hør Windsor.

Grunnen til at de beste spillerene har lav sensitivitet er vel at de synes det er best til sin spillestil, selv er jeg en ganske aggresiv spiller, og da lønner det seg med høy sens, siden jeg nesten alltid er ganske nære andre.

jeg spiller og aggresivt, men har lav sens.

Endret av evorkahn
Lenke til kommentar
Forresten. Jeg synes det skulle ha vært 16/18-års aldersgrense på CS. Ikke bare pga. det voldsfremmende innholdet, men også pga. alle de 12-15 år gamle idiotene som hyler i voice-chat'n og lammer seg i spawn.

ja,det er mange 12-15 åringer som oppfører seg som 3-åringer,

men dere må ikke glemme at de som er litt eldre ikke er så mye bedre heller.

 

jeg har møtt mange sånne idioter,ja helt opp til 20 åra.

men det er jo flest 12-15 åringer som oppfører seg slik.

 

 

selv fylte jeg 13 år den 3.april,men jeg oppfører meg godt.

mange ganger er det faktisk jeg som må sette gang angrep f.eks. gjennom port fra terror sida,på aztec.

fordi de andre 12,15 og 20 åringene sitter å spawn camper.

 

så ikke klag....(på meg i hvertfall ;) )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
SPAWN, som spilte for SK under WCG, og er regnet som en av verdens beste, har sykt høy sensitivity... men 7-8 blir for mye, heller 3-4 da...

 

menne, er uenig med det der "len deg tilbake i stolen" da blir man for avslappet, og da synker reaksjonsevnen og konsentrasjonen. man må være litt nervøs :p

Kaller du 3.5 "sykt høy" sensitivity ? :hmm:

Lenke til kommentar
SPAWN, som spilte for SK under WCG, og er regnet som  en av verdens beste, har sykt høy sensitivity... men 7-8 blir for mye, heller 3-4 da...

 

menne, er uenig med det der "len deg tilbake i stolen" da blir man for avslappet, og da synker reaksjonsevnen og konsentrasjonen. man må være litt nervøs  :p

Kaller du 3.5 "sykt høy" sensitivity ? :hmm:

for noen som spiller med lav sens kan det virke " sykt høyt ".

Lenke til kommentar
Ville bare si at filtmatter eier! Spiller ikke cs lenger nå men... Hvorfor er det ikke fler som spiller ET?

Fordi CS er bedre? Og folk har et liv ved siden av spillelivet, derfor gidder de ikke sette seg inn i flere spill. Altså de har ikke tid og sånt.

Det peker da på meg, min grunn. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...