Gå til innhold

Cs utstyr!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker 10 - 12 i sens, men skal senke den litt.

 

Noen som vet hva jeg må skrive i konsollen for å se hva FPS jeg ligger på ?

ja du må skrive cl_showfps 1 :yes:

 

bruker 1.4 i sens. passe for meg.

Ok, takker.

Bare FPS sucks. :)

 

Best å vise alt når man skal vise noe i det hele tatt. :yes:

 

net_graph

net_graphpos

 

Jeg bruker:

net_graph 3

net_graphpos 3

 

:p

Lenke til kommentar

Woot woot!

 

Trenger Headset med mic, - må være behaglig, ikke presse for mye på ørene - så jeg kan game endel timer i strekk uten problemer - noen tips?

 

Trenger sykt noe nytt! Bør helst koste under 800kr. Ha helst erfaring med det headsetet du tipser meg om :)

 

-grimzy

Endret av grimz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Valg av sensitiviteten er vel strengt avhengig av spillestil vil jeg si. Er man en sniperhore velger man seff lav sensitivitet så det blir lett å drive med presisjonssikting, er man mer frempå og spiller offensivt er høy sensitivitet tingen slik at man kan reagere kjapt og brått... Så det er avhengig av spillestil vil jeg si.

Lenke til kommentar

Spilte også litt cs i mine dager...beta 2 eller no..

Men så ble jeg gammel nok til å gå på byen og bruke pengene mine på andre ting. Så det er noen år siden jeg sluttet.

Men en ting som jeg synes var gøy var når vi satt en 2-3 kompiser og spilte noen liv hver.

Virker for meg at det hele har blitt hypa opp i skyene.

At det virkelig er viktig å ha rette musa, rett musematte, sensivitet osv osv osv.

Når jeg spilte var jeg ganske god. Brukte ei helt vanlig mus som fulgte med pcen. Gratis musematte fra Telenor. Betydde ingen ting. Det var jo viktigst å ha det gøy!

Nå sitter jeg å snakker som om jeg er en gamling...Er jo bare trossalt 20..

 

Lykke til med alle muser og matter og clan wars osv osv osv....

 

Hvis jeg var dere ville jeg sluttet å drømme om å leve av cs og heller se på hva den virkelige verden har å by på.

Prøv å få litt ordentlig mus.

Kom dere ut.

osv osv osv.

 

No offense.

Lenke til kommentar
Spilte også litt cs i mine dager...beta 2 eller no..

Men så ble jeg gammel nok til å gå på byen og bruke pengene mine på andre ting. Så det er noen år siden jeg sluttet.

Men en ting som jeg synes var gøy var når vi satt en 2-3 kompiser og spilte noen liv hver.

Virker for meg at det hele har blitt hypa opp i skyene.

At det virkelig er viktig å ha rette musa, rett musematte, sensivitet osv osv osv.

Når jeg spilte var jeg ganske god. Brukte ei helt vanlig mus som fulgte med pcen. Gratis musematte fra Telenor. Betydde ingen ting. Det var jo viktigst å ha det gøy!

Nå sitter jeg å snakker som om jeg er en gamling...Er jo bare trossalt 20..

 

Lykke til med alle muser og matter og clan wars osv osv osv....

 

Hvis jeg var dere ville jeg sluttet å drømme om å leve av cs og heller se på hva den virkelige verden har å by på.

Prøv å få litt ordentlig mus.

Kom dere ut.

osv osv osv.

 

No offense.

Hvem har sagt at vi er svettluktende slasker som sitter å spiller CS 16 timer i døgnet?

 

Altså de som spiller 1 time dagen (spiller 2 timer i uka nå, jeg) skal i stedet dra ut på byen å gjøre det de har gjort 1000 ganger før?

 

Siden Counter-Strike ER en del av verden, så må da noen få lov å more seg med det.

Er faktisk ingen forskjell å være litt mer inne enn en annen er ute, hver sin intresse, og ingen er mindre verd for å si det sånn.

 

Ja, vet... Det var ganske usaklig, men who cares? :ermm:

Lenke til kommentar

Vi har værrt gjennom dette med sens før.. en person sammenlignet øking med radio med en sånn knapp... jo saktere jo flere kanaler finner man.. jo fortere jo mindre klare man og treffe

slik går det for cs også.

har man ordentlig mus er det ikke vanskelig og snu 180 grader. jeg har 1 i sens og eier det meste.

seff blir jegogså eid .. men men

Lenke til kommentar
Vi har værrt gjennom dette med sens før.. en person sammenlignet øking med radio med en sånn knapp... jo saktere jo flere kanaler finner man.. jo fortere jo mindre klare man og treffe

slik går det for cs også.

har man ordentlig mus er det ikke vanskelig og snu 180 grader. jeg har 1 i sens og eier det meste.

seff blir jegogså eid .. men men

Haha, fy f*** som jeg eier... Spiller vel ingen rolle om jeg ligger nederst på lista med 1 kill og 100 deaths, jeg eide den ene så rått at... :p

Lenke til kommentar
Vi har værrt gjennom dette med sens før.. en person sammenlignet øking med radio med en sånn knapp... jo saktere jo flere kanaler finner man.. jo fortere jo mindre klare man og treffe

slik går det for cs også.

har man ordentlig mus er det ikke vanskelig og snu 180 grader. jeg har 1 i sens og eier det meste.

seff blir jegogså eid .. men men

dårlig sammenlikning...hva med oss som har såpass kontroll over ekstremitetene våre at vi klarer utrolig nøyaktige bevegelser uten å slide musa 10cm på matta?

 

kjører nå 800x600 med 10 i sens jeg...

Lenke til kommentar
Vi har værrt gjennom dette med sens før.. en person sammenlignet øking med radio med en sånn knapp... jo saktere jo flere kanaler finner man.. jo fortere jo mindre klare man og treffe

slik går det for cs også.

har man ordentlig mus er det ikke vanskelig og snu 180 grader. jeg har 1 i sens og eier det meste.

seff blir jegogså eid .. men men

dårlig sammenlikning...hva med oss som har såpass kontroll over ekstremitetene våre at vi klarer utrolig nøyaktige bevegelser uten å slide musa 10cm på matta?

 

kjører nå 800x600 med 10 i sens jeg...

Synes det var en bra sammenligning... :)

Skjønte ikke helt dette med slide musa 10 cm på matta...? Det er ganske mye da...?

 

10 i sens er også ganske mye.

Praktisk talt, 1 sens pr cm...?

 

Å herregud, aner ikke hva jeg snakker om. Best å holde seg litt lavt ei stund framover. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Spiller med lav sens, überglatt musematte og en Intellimouse Explorer 4.0. 1.6 er greit nok, 1.5 er bedre, men 1.3; det er saker det. Forstår dem som spiller med høy sens, men mesteparten spiller med lav. Om de har blitt påvirket av progamers vet jeg ikke, i så fall er det idiotisk.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
headset som isolerer bakgrunns lyder er fint og ha.

Men ikke bra når du får en hånd på skuldra, så er det noen som har stått der lenge og prøvd å få kontakt med deg. Slikt hender meg, hopper jo skyhøyt når det plutselig kommer noen hender foran øynene mine elns.

 

Vanligvis blir jeg forbanna da, aldri fred å få. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...