Gå til innhold

Cs utstyr!


Anbefalte innlegg

[litt offtopic]

 

Husker jeg starta og spille cs med en a4 tech mouse.. med kule.

Hadde ikke den beste aimen at det gjorde noe..

Så tok jeg skrittet og kjøpte en a4 tech optisk mus .

Betydelig bedre ble jeg...

i starten hadde jeg 12 i sens.

Da jeg fikk den ioptiske spilte jeg også med 12 i sens og eide hardt.

(likte musa pga knappene)

Spilte til og med pcw mot Tidligere Suivez og vant den kampen

Det var de tider det

 

Nå driver jeg på med en ms ie 3.0 på desktop underflate med 1.0 og eier alt jeg kommer bortpå. (sier ikke jeg er bedre enn cpl claner etc men bedre enn mesed.. men det er en clan for fun only )

 

 

Moro og se hvor mye man forandres med bedre mus tastatur sens etc..

Moro det assa.. ta en titt tilbake åp tidfen dere også har spilt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
. Jeg har tidligere lest her at det var en kar her som sa at han spillte med 7 ellr høyere i sensitivity og samtidig eigde vennene sine,,ehahehahe skulle gjerne sett hvor gode vennene hans er. Allså sensitivityen må du velge sjøl men d sier seg sjøl at det er lettere å treffe med 1.5-2 i sensitivity.Har selv mange venner som spiller sjelden som har høy sensitivity men når du har spillt en del lover jeg at lav sens er og forblir best.(bare spør heaton)

 

Ehm, det var nok meg, med sju i sensitivity.

Du kan ikke bare komme med den uttalelsen at "lavere sens er bedre, for det har HeatoN", det er feil.

Har du rask reaksjon, og er du treffsikker, er det naturlig at du er bedre med høyere sens, da musa reagerer raskere.

Òg jo, jeg har en god del gode venner, som bruker 1.1 - 3.0 i sensitivity, uten at de greier å ta meg, og de har spilt CS i 2 -3 år alle sammen.

Men den dummeste uttalelsen du har kommet med, var den med at HeatoN bruker lav sens, det finnes _mange_ andre pro-gamers i verden, som bruker 5 - 8 i sensitivity, og som mestrer det uten å være nevneverdig dårligere enn HeatoN og alle de andre "store gutta".

Du bør finne en sens som passer din spillestil, og har du lyst til å bevise at du er bedre enn meg, så kan du gjerne sende meg en mail på [email protected], og komme med en seriøs utfordring.

:angry: Så det!

(Uff, dette ble et litt fjortiss-dominert innlegg, men pytt pytt.)

Helt enig med Loeve, det er vell helt opp til enhver hvordan man har det. Selv spiller jeg med 5 i sense, kompisene mine bruker 2 og 3 men syns det er alt for tregt. Skal man ta en helomvending så er det delvis umulig. :thumbdown: Men tipset mitt er still alt slik som du syns at det skal være, opptimaliser det for akkurat deg :yes:

Lenke til kommentar
>' date='13/01/2004 : 18:17']
. Jeg har tidligere lest her at det var en kar her som sa at han spillte med 7 ellr høyere i sensitivity og samtidig eigde vennene sine,,ehahehahe skulle gjerne sett hvor gode vennene hans er. Allså sensitivityen må du velge sjøl men d sier seg sjøl at det er lettere å treffe med 1.5-2 i sensitivity.Har selv mange venner som spiller sjelden som har høy sensitivity men når du har spillt en del lover jeg at lav sens er og forblir best.(bare spør heaton)

 

Ehm, det var nok meg, med sju i sensitivity.

Du kan ikke bare komme med den uttalelsen at "lavere sens er bedre, for det har HeatoN", det er feil.

Har du rask reaksjon, og er du treffsikker, er det naturlig at du er bedre med høyere sens, da musa reagerer raskere.

Òg jo, jeg har en god del gode venner, som bruker 1.1 - 3.0 i sensitivity, uten at de greier å ta meg, og de har spilt CS i 2 -3 år alle sammen.

Men den dummeste uttalelsen du har kommet med, var den med at HeatoN bruker lav sens, det finnes _mange_ andre pro-gamers i verden, som bruker 5 - 8 i sensitivity, og som mestrer det uten å være nevneverdig dårligere enn HeatoN og alle de andre "store gutta".

Du bør finne en sens som passer din spillestil, og har du lyst til å bevise at du er bedre enn meg, så kan du gjerne sende meg en mail på [email protected], og komme med en seriøs utfordring.

:angry: Så det!

(Uff, dette ble et litt fjortiss-dominert innlegg, men pytt pytt.)

Helt enig med Loeve, det er vell helt opp til enhver hvordan man har det. Selv spiller jeg med 5 i sense, kompisene mine bruker 2 og 3 men syns det er alt for tregt. Skal man ta en helomvending så er det delvis umulig. :thumbdown: Men tipset mitt er still alt slik som du syns at det skal være, opptimaliser det for akkurat deg :yes:

For deg er det delvis umulig. Er man tilvennet 2 i sens, så klarer man det ganske lett og fort.

Lenke til kommentar
Hei, jeg så noen nevnte skates til musa, og jeg har lenge lurt på hva dette er og hva det er godt for. Har også lurt på hva en Mouse bungee er.

Håper noen gidder svare.

Altså skatez er et type tape eller foring som festes på de små områdenen av musa som er nær matta.

Dette er for å oppnå minst mulig friksjon slik at musa glir raskere over uten at det er motstand. Brukes i sammen med icemat, steelpad, func surface, allsop og andre musematter i toppklassen

Lenke til kommentar
Hei, jeg så noen nevnte skates til musa, og jeg har lenge lurt på hva dette er og hva det er godt for. Har også lurt på hva en Mouse bungee er.

Håper noen gidder svare.

En "mouse bungee", er en spesiell støtte for musekabelen, slik at den ikke setter seg fast i ting, og holder seg der den skal være.

Har du fUnc er den ganske unødvendig.

Lenke til kommentar
Hei, jeg så noen nevnte skates til musa, og jeg har lenge lurt på hva dette er og hva det er godt for. Har også lurt på hva en Mouse bungee er.

Håper noen gidder svare.

En "mouse bungee", er en spesiell støtte for musekabelen, slik at den ikke setter seg fast i ting, og holder seg der den skal være.

Har du fUnc er den ganske unødvendig.

Det samme som fulgte med min surface 1030 eller? Det var jo bare ei lita klype, men men.. :D

Lenke til kommentar
Hei, jeg så noen nevnte skates til musa, og jeg har lenge lurt på hva dette er og hva det er godt for. Har også lurt på hva en Mouse bungee er.

Håper noen gidder svare.

En "mouse bungee", er en spesiell støtte for musekabelen, slik at den ikke setter seg fast i ting, og holder seg der den skal være.

Har du fUnc er den ganske unødvendig.

Takk begge 2. Så vet jeg det også.

Lenke til kommentar

Klar over at dette er litt offtopic men er det noen som har hørt om clan unknown? vant ikke de en turnering eller 2 i norge? i steinkjer ellerno?

 

Er oppløst nå da..

 

Spilte også mot en som kalte seg Jenna...men husker ikke hvilken klan han var med i...en i trondheimsområdet..noen som vet? (han var forresten god...men ikke så god...) ahh...det var i mine glansdager ja..

 

cs-historie: Var på lan og hadde det gøy med de_dustbunnies. Awp ble "forbudt" og alle scoutet stort sett. Bortsett fra en runde da jeg spurtet over gulvet (for de som kjenner mappet så er du veldig liten person..musestørrelse i et vanlig husrom.) kom opp bak det andre laget og tok de fleste med kniv. De stod nemlig å snipet over på andre siden av rommet og lette etter bla meg.. ;)

 

ahh *mimre mimre* :blush:

Lenke til kommentar
>,13/01/2004 : 18:17]
. Jeg har tidligere lest her at det var en kar her som sa at han spillte med 7 ellr høyere i sensitivity og samtidig eigde vennene sine,,ehahehahe skulle gjerne sett hvor gode vennene hans er. Allså sensitivityen må du velge sjøl men d sier seg sjøl at det er lettere å treffe med 1.5-2 i sensitivity.Har selv mange venner som spiller sjelden som har høy sensitivity men når du har spillt en del lover jeg at lav sens er og forblir best.(bare spør heaton)

 

Ehm, det var nok meg, med sju i sensitivity.

Du kan ikke bare komme med den uttalelsen at "lavere sens er bedre, for det har HeatoN", det er feil.

Har du rask reaksjon, og er du treffsikker, er det naturlig at du er bedre med høyere sens, da musa reagerer raskere.

Òg jo, jeg har en god del gode venner, som bruker 1.1 - 3.0 i sensitivity, uten at de greier å ta meg, og de har spilt CS i 2 -3 år alle sammen.

Men den dummeste uttalelsen du har kommet med, var den med at HeatoN bruker lav sens, det finnes _mange_ andre pro-gamers i verden, som bruker 5 - 8 i sensitivity, og som mestrer det uten å være nevneverdig dårligere enn HeatoN og alle de andre "store gutta".

Du bør finne en sens som passer din spillestil, og har du lyst til å bevise at du er bedre enn meg, så kan du gjerne sende meg en mail på [email protected], og komme med en seriøs utfordring.

:angry: Så det!

(Uff, dette ble et litt fjortiss-dominert innlegg, men pytt pytt.)

Helt enig med Loeve, det er vell helt opp til enhver hvordan man har det. Selv spiller jeg med 5 i sense, kompisene mine bruker 2 og 3 men syns det er alt for tregt. Skal man ta en helomvending så er det delvis umulig. :thumbdown: Men tipset mitt er still alt slik som du syns at det skal være, opptimaliser det for akkurat deg :yes:

For deg er det delvis umulig. Er man tilvennet 2 i sens, så klarer man det ganske lett og fort.

ehm, hvorfor spiller vennene dine med 2 til 3 i sens viss di synest det er ALT for lavt??? :dontgetit: hmm virker veldig rart. men low sens owns :cool:

Lenke til kommentar

Det spørsmålet var vel ikke til meg...

 

Men uansett, er lettere å treffe perfekt med lavere sens, mens det er lettere å snu seg med høyere sens. Hvis det hadde vært motsatt, så hadde du vel spurt: "Hvorfor spiller vennene dine med 10 i sens hvis de ikke klarer å sikte med det?". :p

Lenke til kommentar
Når man har lav sensitivitet på musa må man bruke mer bevegelse. Om man i utgangspunktet er rask og stødig tror jeg man har bedre utbytte av høy sensitivitet

Lav sesitivitet er mye lettere å spille med enn høy! Spør de som har peil! Og jeg vil også legge til at Intelli 4.0 funker MINST like bra som 3.0! Jeg har begge! :p

Lenke til kommentar
Når man har lav sensitivitet på musa må man bruke mer bevegelse. Om man i utgangspunktet er rask og stødig tror jeg man har bedre utbytte av høy sensitivitet

Lav sesitivitet er mye lettere å spille med enn høy! Spør de som har peil! Og jeg vil også legge til at Intelli 4.0 funker MINST like bra som 3.0! Jeg har begge! :p

Spiller du for clanen LightHouse?

 

EDIT: Leif.

Endret av zalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...