Gå til innhold

Falske anmeldelser - Finnes det ærlige nettsider?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen ganger får anmelderen produktet gratis for å anmelde. Andre ganger får de tilsendt en demo som sendes tilbake.

De som får demo pleier å opplyse om dette fordi det stiller anmeldelsen i et nøytralt og seriøst lys. Hvis det ikke blir opplyst regner jeg alltid med at produktet har blitt tilegnet som en bestikkelse og anmelderen derfor ikke er objektiv.

Jeg har dessverre ingen anbefaling, bare den kommentaren.

Lenke til kommentar

Markedsføringsinteresser sniker seg inn overalt der de kan påvirke folk, og helst så umerkelig som mulig. Når folk ikke lengre kjøper den direkte propagandaen i annonser må man finne andre løsninger, og da ender man opp med betalte reviews for å forsøke å skape et inntrykk av at produktet er bedre enn det egentlig er.

Lenke til kommentar

Du kan bruke fakespot til å sjekke hvor troverdige anmeldelsene til et produkt er.

http://fakespot.com/company/ausdom?utf8=%E2%9C%93&filter=ausdom+m05&button=

100% sikker er man aldri, men de fanger vel opp de mest åpenbare.

Amazon med verified purchase er også en måte å sjekke fra de som faktisk har kjøpt.

Har du prøvd Ausdom M05? Vurderer dem selv.

Genial side! Tusen takk.

Jeg har ikke prøvd de men bestiller de straks, virker å være mye for pengene og solid julegave å gi vekk. Jeg kan gi deg tilbakemelding om 2-3 uker.

Det frister faktisk veldig å lage en ærlig nettside hvor jeg anmelder ulike produkter, jeg merker at jeg ofte anbefaler produkter på forumet her som jeg har hatt positiv opplevelse med. Og jeg vet hvor irriterende det er å kaste vekk penger på ting som noen anbefalte men ender opp rett i søpla.

Lenke til kommentar

Bluedio T3 skal også være bra. Ligger flere anmeldelser av begge på headfi.org

Archeer AH07 har også positive ord på nevnte side.

Sikkert greit å sjekke hvem som har anmeldt og hvordan de har anmeldt tidligere.

Regner med du har planer om å kjøpe fra Aliexpress.

Ang side kan du ikke bare opprette en tråd her på fagsiden som er mest relevant med IntelAmdAti sine ærlige anmeldelser.

Forøvrig er anmelder antakelig verdens mest subjektive øvelse, det du synes er verre enn hundedritt kan andre synes er det beste som har skjedd siden ferdigskåret brød :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...