Gå til innhold

Gleder meg til våren...

iver89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Yes, har ventet på et sånt innlegg :w00t:

Jeg HATER vinteren. For det første, det er kaldt. I tillegg er det også vått, blir i dårlig humør, lite sosial, slapp, får nesten ikke trent, må pese så mye med yttertøy og jeg hater I HVERT FALL vintersport; klarer INGENTING. Liker skøyter, men det er jo så forpult kaldt.

Husker for to år siden, da var vi i Spania i jula. Det var HERLIG!!*savne sol & sommer* :cry:

Lenke til kommentar

Vinter er digg, hovedsakelig pga snowboard! Det rushet man får der.. Både adrenalin pga pushing av grenser, og konkurranseinstinktet som ta helt av :mrgreen:

Altså, du er med i en konkurranse med relativt feet premie(omkring 10k penger), du står og ser ned på bigjumpet og/eller pipen som ligger en 100 meter under deg, får klarsignalet, og setter utfor med det sykeste adrenalinrushet noensinne, og har det rett og slett MORRO i pipen! Selv om jeg har skata i over 8 år, og like lenge drevet med snowboarding, så er jeg mest glad i snowboard :yes:

Får rett og slett ikke mye luft eller tid i lufta på skateboard.. Er dog 2 ganske forskjellige ting akkurat på det punktet da, og er jo fullstendig forelska i begge "sporter".. Men akkurat nå er jeg klar for vintern!

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Det er blandt annet, vått, kaldt, glatt og ofte skittent.

:w00t:

Sånn nysnø er digg, hvit og uskyldsfri, men slaps, noe det er mesteparten av vinteren, er helt for jævlig.

Lenke til kommentar

Jeg liker vel våren best. Men vinteren står som en klar toer. Så sommeren på tredje, og høsten sist.

Det flotte med våren, synes jeg, er at det da har begynt å bli såpass lyst ute. Temperaturen begynner å bli såpass grei at jeg slipper å gå med jakke, og av en eller annen grunn så synes jeg luftet er renere om våren (selv om det kanskje, i virkeligheten, er motsatt).

Det jeg liker med vinteren er mørket (yeah, you heard me!). Kombinert med hvit snø og gatelys synes jeg det rett og slett er koselig. Samt vinteren er den tiden av året man trekker inn og er litt mer sammen innendørs.

Sommeren er flott, men liker ikke at det alltid skal være lyst. Ikke har jeg sansen for alt for store temperaturene heller. Men det er digg på mange måter, og det er ikke til å komme unna. Sommeren er tiden for ferie, bil turer med venner m.m.

Høsten har jeg egentlig ikke noe til overs for. As far as I'm concerned så varer sommeren fram til slutten av oktober. :mad::thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...