Albert Andersson Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Rødstrupe mot lys bakgrunn ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Både fugl og "miljø" var flotte. Minner meg litt om en fuglebok som ligger et eller annet sted. Må finne den fram igjen. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Både fugl og "miljø" var flotte. Minner meg litt om en fuglebok som ligger et eller annet sted. Må finne den fram igjen. Hei, Helge, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg tror jeg hadde en fuglebok som barn, med tegnede illustrasjoner i farger. Jeg tror den het "Fugleboka", - kanskje samme boka ? M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hello Albert A nice peace of work, yeh, a nice robin Best regards Lajf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Jeg slutter meg bare til superlativene. Ett utrolig fint artsbilde. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Hello Albert A nice peace of work, yeh, a nice robin Best regards Lajf Hei, Leif, og takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Jeg slutter meg bare til superlativene. Ett utrolig fint artsbilde. Mvh. Rolf Hei, Rolf. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 En vakker lite rødstrupe, bakgrunnen gjør at den trer ekstra klart og skarpt fram. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Så imponerende flott foto Lenke til kommentar
HelgeNor Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Fantastisk album med nydlige bilde® !! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Ikke et stygt ord om modellen. Men dessverre så må den slåss med signaturen om oppmerksomheten. Ta en titt på hvordan Munch kamuflerte sine signaturer så de ble en del av bildet. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hello Albert A nice peace of work, yeh, a nice robin Best regards Lajf Hei, Leif, og takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. You are velcome, bare hyggelig Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Fantastisk flott!! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Ikke et stygt ord om modellen. Men dessverre så må den slåss med signaturen om oppmerksomheten. Ta en titt på hvordan Munch kamuflerte sine signaturer så de ble en del av bildet. Roar Hei, Roar, og tusen takk for hyggelig og oppdragende tilbakemelding ! Jeg har sett at du flere ganger har påpekt signatur som er for dominerende, og jeg forstår kritikken. Jeg skal forsøke å ta meg sammen ! Takk igjen for at du kommer med konstruktive råd ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 En vakker lite rødstrupe, bakgrunnen gjør at den trer ekstra klart og skarpt fram. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Hjertelig takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Så imponerende flott foto Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Fantastisk album med nydlige bilde® !! Hei, Northvalley Photography. Mange takk for hyggelig tilbakemelding! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2016 Forfatter Del Skrevet 13. november 2016 Fantastisk flott!! Hei, Helene. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Vakkert portrettert rødstrupe , fargerik og skarp og med en flott fargepalett samt en nydelig og soft bokeh . Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. november 2016 Forfatter Del Skrevet 14. november 2016 Hei, Alec. Tusen takk for hyggelig tilbakemeldiing ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg