Roar Kneppen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Bird on a wire Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Hei, Roar. Et flott bilde med en svært aktuell tittel ! Jeg vet svært lite om fuglearten Indian Roller, men fugler i gruppen "Rollers" er på størrelse med kråker, og er gjerne svært fargerike. I hekketiden flyr de ofte på en akrobatisk, elegant måte, som har gitt opphav til betegnelsen "rollers" Bildet er av god fototeknisk kvalitet, med meget bra eksponering / skarphet / kontrast, godt lys, uforstyrrende bakgrunn og en fin positur. Et meget bra fugleportrett av en gruppe / art av fugler som de færreste av oss har kjennskap til. M v h Albert Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Supert bilde av fuglen og den hadde også glimt i øyet! Tittelen var jo passende i disse dager. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Artig positur, den pusser kanskje fjærdrakten. Skarpt, og mange detaljer kommer fram, passende tittel. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Du har nok helt rett i at den aldri kommer til Norge Roar, for nå har vi jo fått vite av den påtroppende presidenten i U.S.A at global oppvarming bare er en bløff som Kineserne har funnet på. Uansett så er det ett flott bilde av den eksotiske. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Nei og nei så flott!! Herlig bilde! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Flott komponert med fin positur og farger/lys som gjør den særdeles livaktig . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. november 2016 Forfatter Del Skrevet 15. november 2016 Hei, Roar. Et flott bilde med en svært aktuell tittel ! Jeg vet svært lite om fuglearten Indian Roller, men fugler i gruppen "Rollers" er på størrelse med kråker, og er gjerne svært fargerike. I hekketiden flyr de ofte på en akrobatisk, elegant måte, som har gitt opphav til betegnelsen "rollers" Bildet er av god fototeknisk kvalitet, med meget bra eksponering / skarphet / kontrast, godt lys, uforstyrrende bakgrunn og en fin positur. Et meget bra fugleportrett av en gruppe / art av fugler som de færreste av oss har kjennskap til. M v h Albert Vet ikke om du leser dette Albert, men jeg tør bestride at arten roller ikke er like stor som ei kråke. Jeg har begge arter på et bilde. Ikke sikker på om jeg har vist det her, men kan legge ut en reprise etterhvert da det sikkert er en stund siden hvis jeg har presentert det før. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hei, Roar. Et flott bilde med en svært aktuell tittel ! Jeg vet svært lite om fuglearten Indian Roller, men fugler i gruppen "Rollers" er på størrelse med kråker, og er gjerne svært fargerike. I hekketiden flyr de ofte på en akrobatisk, elegant måte, som har gitt opphav til betegnelsen "rollers" Bildet er av god fototeknisk kvalitet, med meget bra eksponering / skarphet / kontrast, godt lys, uforstyrrende bakgrunn og en fin positur. Et meget bra fugleportrett av en gruppe / art av fugler som de færreste av oss har kjennskap til. M v h Albert Vet ikke om du leser dette Albert, men jeg tør bestride at arten roller ikke er like stor som ei kråke. Jeg har begge arter på et bilde. Ikke sikker på om jeg har vist det her, men kan legge ut en reprise etterhvert da det sikkert er en stund siden hvis jeg har presentert det før. Roar Hei, Roar. Joda, - jeg leser ! Det er veldig fint at du følger opp og korrigerer feilopplysninger, som i dette tilfellet. Jeg stoler på din vurdering, for du har både sett og fotografert rollere, så korreksjonen blir at de er mindre enn våre grå og svarte kråker. Riktig god søndag, Roar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg