StormEagle Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 jjkoggan er en rasist. Man kan ikke akkurat forvente så mye av slike... Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 jjkoggan er en rasist. Man kan ikke akkurat forvente så mye av slike...Støtt ditt argument med et saklig svar så får du litt mer respekt. Jeg støtter ikke rasisme uansett hvitt mot svart eller svart mot hvitt. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 13. desember 2016 Del Skrevet 13. desember 2016 Ingen tvil om at det er feil å være hvit. «Selv om tanken var at Woman Woman er en tøff og uavhengig «krigerkvinne» med et tydelig feministisk budskap, er virkeligheten slik at hun har store bryster, er en hvit kvinne med umulige kroppslige proporsjoner og fullstendig underkledd i en tettsittende kroppsdrakt», heter det i kampanjen som nå er blitt hørt. Wow. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Ren og skjær rasisme mot hvite i denne videoen fra MTV News. Edit: De fjerna visst videoen, men den er tilgjengelig andre steder, som her: Endret 21. desember 2016 av Kjøleskap Lenke til kommentar
Eirik554 Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Den type video er jo nødt til å virke helt mot sin hensikt.. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Hahahaha! "Here's a few things we think you [white males] could do better in 2017 (..)" – etterfulgt av rent tull. Er MTv tidlig ute med aprilspøken, eller er redaksjonen der borte så blottet for integritet og ærlighet? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Haha, makan til rasistisk svada. Man prøver ikke å skjule det, engang. Noen som tar på seg ansvaret for å lage samme video om svarte (ikke stjele, ikke hive rasismekortet om man ikke får viljen sin, ikke bruk N-ordet innad og bli sjokkert når andre bruker det, eksempelvis)? Hvis dette er representativt for hva man skal tåle som hvit (mann) er USA rimelig fucked. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Den MTV-videoen var den beste kampanjen for Trump jeg har sett i hele 2016, og det er ikke valg en gang. Det er slik "progressivt" bullshit som gjør at mengdene blir regressive kun på trass. Var jo en Buzzfeed-video som var tilsvarende, der de hadde kampanje mot "manspreading". 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Du har helt rett. Selv håpet jeg at Trump skulle vinne, i et lite håp om at det til slutt fører til en åpenbaring for ganske mange akkurat hvor ufyselige de oppfører seg. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 20. desember 2016 Del Skrevet 20. desember 2016 Du har helt rett. Selv håpet jeg at Trump skulle vinne, i et lite håp om at det til slutt fører til en åpenbaring for ganske mange akkurat hvor ufyselige de oppfører seg.Hvem er "de"? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 SWJ's. Crybullies. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Hvem er "de"? Grinunger som dette. Det begynner å bli grufullt mange av dem. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Hvem er "de"? Grinunger som dette. Det begynner å bli grufullt mange av dem. Got it. Stakkars hvite menn. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 De blir flere og flere og de blir mer og mer ekstreme. Dette er folk som ikke opplever noe motgang i sine plettfrie liv, men som likevel vil være et offer og ha noe å klage om, så da vrir og vrenger de på absolutt alt de kommer over sånn at de kan kalle det for rasisme og sexisme. Ett eksempel er dette, hvor de klarte å få en zombie-lyd til å bli rasisme fordi noen av bokstavene forekommer i et visst n-ord. Det er helt utrolig. Alt dette er naturligvis den hvite manns skyld. Om svarte eller muslimer begår vold eller terror prøver de etter beste evne å vri det til å bli den hvite manns skyld. Som jeg sa på første side i denne tråden så hyler de ut om rasisme og sexisme dagen lang mens de selv diskriminerer og generaliserer hvite menn. Det er rett og slett et hån mot alle de som har opplevd ekte rasisme og sexisme. Tenk om disse folka kunne fokusere på virkelige problemer, som kvinners fullstendige mangel på rettigheter i Saudi-Arabia, tvangsektespak, barnebruder og slike ting. Da hadde de faktisk hatt en nytte i verden. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 De blir flere og flere og de blir mer og mer ekstreme. Dette er folk som ikke opplever noe motgang i sine plettfrie liv, men som likevel vil være et offer og ha noe å klage om, så da vrir og vrenger de på absolutt alt de kommer over sånn at de kan kalle det for rasisme og sexisme. Ett eksempel er dette, hvor de klarte å få en zombie-lyd til å bli rasisme fordi noen av bokstavene forekommer i et visst n-ord. Det er helt utrolig. Alt dette er naturligvis den hvite manns skyld. Om svarte eller muslimer begår vold eller terror prøver de etter beste evne å vri det til å bli den hvite manns skyld. Som jeg sa på første side i denne tråden så hyler de ut om rasisme og sexisme dagen lang mens de selv diskriminerer og generaliserer hvite menn. Det er rett og slett et hån mot alle de som har opplevd ekte rasisme og sexisme. Tenk om disse folka kunne fokusere på virkelige problemer, som kvinners fullstendige mangel på rettigheter i Saudi-Arabia, tvangsektespak, barnebruder og slike ting. Da hadde de faktisk hatt en nytte i verden.Hva er konsekvensene av disse folkets rasisme mot hvite menn? På hvilke måter hindrer det hvitemenns liv? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Når ble det greit å være rasistisk dersom det ikke har konsekvenser? Jeg kan utmerket godt hive N-ordet mot ganske mange uten at det har konsekvenser for dem annet enn at de misliker det. Det er en underlig parameter å trekke inn. Selvsagt, om svært mange er rasistiske mot svært få har det større innvirkning enn om svært få er rasistiske mot svært mange, men det gjør ikke den enkeltes bidrag noe verre. En svart rasist er like ille som en hvit rasist, og i like stor grad en verkebyll for samfunnet. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Når ble det greit å være rasistisk dersom det ikke har konsekvenser? Jeg kan utmerket godt hive N-ordet mot ganske mange uten at det har konsekvenser for dem annet enn at de misliker det. Det er en underlig parameter å trekke inn. Selvsagt, om svært mange er rasistiske mot svært få har det større innvirkning enn om svært få er rasistiske mot svært mange, men det gjør ikke den enkeltes bidrag noe verre. En svart rasist er like ille som en hvit rasist, og i like stor grad en verkebyll for samfunnet.jeg setter ikke likhetstegn mellom undertrykkelse og misfornøyelse. Jeg bryr meg mer når tenåringen banker på småbarn enn omvendt, selv om moralsk sett er det lite forskjell Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Kanskje du skulle våkne opp litt – som du ser går dette utover folks arbeid. Professorer som blir protestert mot og krevd avsatt for å gjøre ingenting annet enn å være respektabel og åpen. Det er sykt. 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Hva er konsekvensene av disse folkets rasisme mot hvite menn? På hvilke måter hindrer det hvitemenns liv? Har du fått hvite menn i rompen? Konsekvensene er sensur, riktighet offret for politisk mote, og intellektuell uærlighet. Ikke for "hvite menn", men for alle. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg skulle lete etter noe ang Bondfilmen I skuddlinjen og endte opp på Vigrids filmanmelderside av alle ting........artikkel etter artikkel om at i filmene så er "den hvite mann undertrykt bla bla" , urkomisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå