LaStrada Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hei! Tenkte å klokke litt mer på min P4 2,8... Så jeg lurte på hvor mange grader cpuen tåler? Når blir det "usunnt" for den? Når skal jeg stoppe? Takker for svar Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 rundt 60.....tror den restarter rundt der.....men...min restarter rundt 40 nå,,,men jeg har idle på 26......men jeg er ikke dreven i dette i det hele tatt...du får prøve deg frem....du brenner ikke cpu.....bånn gass Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 (endret) cpuen går rett opp i 60 grader når jeg spiller, men jeg regner med at det er fordi at skjermkoret blir SYKT varmt, og det kjører uten vifte / vann... Har visst litt for dårlig med vifter.. Men skal nok besteille water chill snaaart Men når jeg kjører sånn "stress-test" på cpuen ligger den på ca 40... Så jeg er ganske sikker på at det er skjermkortet sin skyld. Endret 29. november 2003 av LaStrada Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Min OC'ede P4 (2,4@3,02) står inne i et lukka skap. I ca. en måned har ALLE kabinettviftene stått stille (bortsett fra en liten fislete PSU-vifte som knapt sviver rundt)! (strømplugg ramla ut under montering). Den har stått på 24 timer i døgnet hver eneste dag, og ofte stått i dagesvis med tunge oppgaver. Har registrert max-temperaturer på 76C på CPU, og 73C på chipset/system. Aldri hatt en eneste restart eller bug. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Pass på.. Jeg klokka min 1.8 til 2.6.. Det gikk til ****** med OS`et.... måtte reinstallere 2.4 funka fint Lenke til kommentar
Npt Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Pass på.. Jeg klokka min 1.8 til 2.6.. Det gikk til ****** med OS`et.... måtte reinstallere 2.4 funka fint var pga korrupt minne, ikke cpu. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Noe jeg kan gjøre da? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 bedre kjøling???.... jeg kunne klokke lengre etter jeg kjøpte raskere ram og større strømforsyning.... klokket kun fsb og vcore før...og maskinen hang/restarta på [email protected].......... nå går alt stabilt på 2.9....... og full load temp på 30...og idle på 23 Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 ja men hallo.. os`et klikka.. jeg installerte nytt på samme partisjon.. Når jeg velger det gamle Os`et restarter den.. når jeg velger den nye går det helt fint... er det os`et som har stilt inn ram`en høyere enn det det her ellerno? jeg vet ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå