Gå til innhold

Ledninger til Nintendo Wii?

brukercorny

Anbefalte innlegg

Jeg mangler alle ledninger + sensor bar til wii, må jeg kjøpe det som hører til wii eller er det universalt slik at jeg kan finne ledning i vanlig butikk nærmest? Det er vel bare vanlig strømforsyning eller? Haha, har ikke peiling! Jeg mangler også sensor bar, vet noen hvor det kan kjøpes, fant det på komplett tror jeg, men det var ikke på lager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sensorbar finner du sansynligvis på Elkjøp, expert, OBS o.l. Du kan også bruke to telys sånn i knipa.

A/V-kabel må du muligens bestille. Ebay, dx.com osv har rimelige slike. Samme med strømforsyning. Dog ville jeg vært forsiktig med ebay/dx-strømforsyninger. Aldri ha de koblet til veggen når du ikke er til stede.

Lenke til kommentar

Jeg mangler alle ledninger + sensor bar til wii, må jeg kjøpe det som hører til wii eller er det universalt slik at jeg kan finne ledning i vanlig butikk nærmest? Det er vel bare vanlig strømforsyning eller? Haha, har ikke peiling! Jeg mangler også sensor bar, vet noen hvor det kan kjøpes, fant det på komplett tror jeg, men det var ikke på lager.

Her er alt du trenger til wii din :) skal virke, SensobarWii Strømforsyning AC Adapter (Original)Komponent Kabel WiiNintendo Nunchuck

Nintendo Wii Remote Plus.

Lenke til kommentar

Her er alt du trenger til wii din :) skal virke, SensobarWii Strømforsyning AC Adapter (Original)Komponent Kabel WiiNintendo Nunchuck

Nintendo Wii Remote Plus.

Tusen takk! :D 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...